Drömdagbok
Forum > Off Topic > Drömdagbok
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Flismos
Elev |
aaa ♥ drömde det inatt igen ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 13 mar, 2012 16:20 |
|
celina
Elev |
jag drömde om att jag dödade mina tvåkillkompisar.. haha den ena tog ganska illa upp när jag sa det till han.
Instagram: celinawestberg
13 mar, 2012 16:46 |
|
Alicedor
Elev |
Skrivet av celina: jag drömde om att jag dödade mina tvåkillkompisar.. haha den ena tog ganska illa upp när jag sa det till han. Gud vad snäll du är ![]()
14 mar, 2012 01:24 |
|
celina
Elev |
Skrivet av Alicedor: Skrivet av celina: jag drömde om att jag dödade mina tvåkillkompisar.. haha den ena tog ganska illa upp när jag sa det till han. Gud vad snäll du är haha kanske inte,men jag var faktiskt på väg att ringa en av dom så fort jag vaknade och trodde att jag var lite psykiskt störd där ett tag Instagram: celinawestberg
14 mar, 2012 10:16 |
|
Prue
Elev |
Har haft två helt störda drömmar som (mer eller mindre) kretsat kring [mitt] bröllop det senaste.
Första drömmen i stora drag var jag i jättevacker brudklänning, rött läppstift och kampen mot klocka att hitta min blivande man innan han gifte sig med någon annan. Andra drömmen handlade om förberedelserna innan mitt bröllop med min blivande man och att han blev mördad och en dubbelgångare tog över(?) och I REALLY DON'T KNOW alltså allt var så jävla twistat. Men men. Intressant i alla fall. 14 mar, 2012 16:27 |
|
96hpevanescence
Elev |
Jag har drömt om Tom Felton tre nätter i rad nu, och kommer ihåg en av dem( men de andra två var bra, det är det enda jag kommer ihåg). Den som jag kommer ihåg mest utav är att jag och Tom gör två olika filminspelningar samtidigt(?). I den ena filmen ska han kidnappa mig( inte för att jag hade haft något emot det
Väldigt spännande och kul att drömma
18 mar, 2012 11:13 |
|
Borttagen
|
Jag drömde om att jag sov hos mormor, att jag somnade på hennes soffa. Plötsligt såg jag liksom bilder/färger. Jag drömde då. Och att jag försökte gå in i färgen, eftersom jag är inne på lucid dreaming.
19 mar, 2012 15:10 |
|
Solkatten
Elev |
Haha, jag hade en mycket skum dröm inatt x'D Jag typ var i en skog tillsammans med Erfa, Li och Eriskey (stavning?) någonstans i Sverige. Det var tydligen den dagen då Erfa skapade Mugglarportalen x'D En sandlåda var alldeles vid skogens kant och plötsligt kom några tjejer och spelade tennis eller något, hahah. Så Erfa jagade iväg dem för att vi/de skulle kunna bygga på Mugglarportalen. De hade sandlådan som botten och sen byggde de liksom ett fyrkantigt hus eller va fan ovanpå den, hahah.
Senare drömde jag också att jag gav 1 inlägg till Hufflepuff för jag hade skrivit ett bra inlägg i Miyuki's rollspel om Hungerspelen. Fett skum dröm asså. Hahah xD Första gången jag drömmer om mugglisar iaf, tror jag. Tänkte nog för mycket på mugglis & Hungerspelen innan jag somnade för skogen tror jag kommer från Hungerspelen. Tjejerna som spelar tennis har jag ingen aning om var de kom ifrån. Det var helt random X'D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 mar, 2012 13:17 |
|
Flismos
Elev |
Drömde Att en talande räv satte eld på skolan och att han sedan släckte elden…
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 3 apr, 2012 17:02 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Jag drömde att jag inte fick sitta i samma bil som Harry Potter/Daniel Radcliffe
![]()
3 apr, 2012 18:09 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen