Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
jag grät, ''jag är inte otrogen, hur ska jag bevisa det?'' jag klädde av mig naken ''så här?''
8 aug, 2013 14:18
|
|
Borttagen
|
" Du kysste Lilja!" Skrek jag och klädde av mig
8 aug, 2013 14:19
|
|
Borttagen
|
''jag vet inte vad som flög i mig''sa jag ledset ''ska vi!?'' sa jag och kollade på henne ''jag är ändå naken'' sa jag
8 aug, 2013 14:20
|
|
Borttagen
|
" Din dumsnut!" Skrek jag och sprang fram till Mas och kyste honom
8 aug, 2013 14:22
|
|
Borttagen
|
jag började jucka henne ''nu har jag väl ändå bevisat att jag inte är otrgen'' sa jag
8 aug, 2013 14:22
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 14:23
|
|
Borttagen
|
"Madam pomfrey gick fram till luke.Lilja sover just nu,sa hon. Men hon kommer nog vakna snart.Jag har undersökt henne.Hon är med barn.
8 aug, 2013 14:23
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: " Åh, älskling " Sa jag lägg dig ner i sängen och sära på benen nu'' sa jag
8 aug, 2013 14:23
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 14:24
|
|
Borttagen
|
''jag älskar dig'' sa jag jag hånglade med henne och fortsatte ner på brösten
8 aug, 2013 14:25
|
Du får inte svara på den här tråden.