Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan bara ser på henne medans hon hoppar och springer.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 2 jun, 2013 22:04 |
|
Vildvittra
Elev |
Då hon är klar kommer hon fram till honom och snor vattenflaskan ur hans hand då hon glömt sin egen, "Tackar" flinar hon och dricker, beredd om han skulle bli arg.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2013 22:07 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan bara ser på henne och skakar på huvudet. "Törstig antar jag." säger han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 2 jun, 2013 22:11 |
|
Vildvittra
Elev |
"Alltid." ler hon och dricker allt som är klar och ger den tomma flaskan åter och sätter sig vid honom, "Tack." ler hon.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2013 22:13 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Tom.." mumlar han och ställer sig upp. "Ha så trevligt, Snow." säger D'Tan och börjar gå iväg mot dörren.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 2 jun, 2013 22:14 |
|
Vildvittra
Elev |
"Jag kan fylla på om du vill." ler hon lite och ställer sig upp.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2013 22:16 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Nej, jag ska gå ialla fall, ha kul." säger han och försvinner bakom ett hörn
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 2 jun, 2013 22:17 |
|
Vildvittra
Elev |
"Hej då." mumlar hon och går till träningsbassängen för att simma.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2013 22:18 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan går sakta till sin hytt och suckar en gång, hans tankar är om Kestra.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 2 jun, 2013 22:19 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra hoppar i bassöngen men ligger bara och flyter, som vanligt på den senaste tiden tänker hon på D´Tan, hon suckar, han var så jobbig.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2013 22:21 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen