Kolla hit! Uppe hela natten med Mugglis!
Forum > Mugglarportalen > Kolla hit! Uppe hela natten med Mugglis!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
OliverPhelps
Elev |
29 dec, 2012 02:08 |
|
Borttagen
|
Tydligen.... 29 dec, 2012 02:09 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LauraE: Tack! ♥Skrivet av Borttagen: Är man onormal om man är nio och är uppe till fem på morgonen? Bara undrade liksom, eftersom att jag var nio förra året och var uppe tll fem på morgonen Jösses, är du tio år och stavar sådär bra? Mitt hopp för framtiden har återväckts. ♥ Det är inte alltid man får höra att man stavar bra Jag trodde du var elva.-. Och då har jag ändå träffat dig.-. Hej 29 dec, 2012 02:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Jag är tio Skrivet av Borttagen: Skrivet av LauraE: Tack! ♥Skrivet av Borttagen: Är man onormal om man är nio och är uppe till fem på morgonen? Bara undrade liksom, eftersom att jag var nio förra året och var uppe tll fem på morgonen Jösses, är du tio år och stavar sådär bra? Mitt hopp för framtiden har återväckts. ♥ Det är inte alltid man får höra att man stavar bra Jag trodde du var elva.-. Och då har jag ändå träffat dig.-. Minns du inte att jag var yngst på mugglisträffen? 29 dec, 2012 02:12 |
|
Borttagen
|
Fuck mitt internet.
29 dec, 2012 02:12 |
|
OliverPhelps
Elev |
29 dec, 2012 02:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av OliverPhelps: Jag Vilka är vakna fortfarande då? :p 29 dec, 2012 02:34 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Jag är tio Skrivet av Borttagen: Skrivet av LauraE: Tack! ♥Skrivet av Borttagen: Är man onormal om man är nio och är uppe till fem på morgonen? Bara undrade liksom, eftersom att jag var nio förra året och var uppe tll fem på morgonen Jösses, är du tio år och stavar sådär bra? Mitt hopp för framtiden har återväckts. ♥ Det är inte alltid man får höra att man stavar bra Jag trodde du var elva.-. Och då har jag ändå träffat dig.-. Minns du inte att jag var yngst på mugglisträffen? Jo! Men du verkade ändå åldrar än våda Clara och madde.. xD Japp, snart 15^^ Hej 29 dec, 2012 02:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Okej o.o Fast jag är ju längre ään de flesta i min klass, det kanske beror på det... heh...Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Jag är tio Skrivet av Borttagen: Skrivet av LauraE: Tack! ♥Skrivet av Borttagen: Är man onormal om man är nio och är uppe till fem på morgonen? Bara undrade liksom, eftersom att jag var nio förra året och var uppe tll fem på morgonen Jösses, är du tio år och stavar sådär bra? Mitt hopp för framtiden har återväckts. ♥ Det är inte alltid man får höra att man stavar bra Jag trodde du var elva.-. Och då har jag ändå träffat dig.-. Minns du inte att jag var yngst på mugglisträffen? Jo! Men du verkade ändå åldrar än våda Clara och madde.. xD Japp, snart 15^^ Wihi 29 dec, 2012 02:45 |
|
OliverPhelps
Elev |
29 dec, 2012 02:46 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen