Cirkeln-trilogin
Forum > Off Topic > Cirkeln-trilogin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Unik
Elev |
Haha måste motstå frestelsen att klicka på spoilarna. xD Flera i mitt basketlag har läst och tycker iaf de två första är skitbra, så får väl läsa nån gång. x)
Min blogg, kika gärna in där! - http://unikinteudda.blogg.se 9 maj, 2013 20:54 |
|
Bittersweet
Elev |
9 maj, 2013 23:32 |
|
Katla
Elev |
ÄLSKAAA
hittar tråd ca 5000 år efter alla andra shippar linnessa så fucking mycket you have no idea ♏︎ 9 maj, 2013 23:36 |
|
Borttagen
|
samma här längtar sjukt mycket tills den kommer ut 12 maj, 2013 20:06 |
|
cirklar
Elev |
Nu har castingarna till filmen dragit igång! Det var i Stockholm idag, Göteborg på lördag, Malmö på måndag och Umeå på torsdag.
Själv ska jag göra min audition i Malmö! Är det någon annan här som också ska försöka komma med i filmen?
6 jun, 2013 22:15
Detta inlägg ändrades senast 2013-06- 6 kl. 22:17
|
|
Borttagen
|
Skrivet av cirklar: Nu har castingarna till filmen dragit igång! Det var i Stockholm idag, Göteborg på lördag, Malmö på måndag och Umeå på torsdag. Själv ska jag göra min audition i Malmö! Är det någon annan här som också ska försöka komma med i filmen? Lycka till 6 jun, 2013 22:16 |
|
Tvilling
Elev |
Skrivet av cirklar: Nu har castingarna till filmen dragit igång! Det var i Stockholm idag, Göteborg på lördag, Malmö på måndag och Umeå på torsdag. Själv ska jag göra min audition i Malmö! Är det någon annan här som också ska försöka komma med i filmen? Jag ska också göra audition till filmen i Malmö! ∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 7 jun, 2013 15:15 |
|
Aivilio
Elev |
Liksom om jag hade varit lite äldre bara så skulle jag lätt gjort audition igår... meeeen jag är för liten xD
7 jun, 2013 16:22 |
|
Shaana
Elev |
8 jun, 2013 13:36 |
|
cikki
Elev |
Jag älskar de böckerna! ♥
jag är nyfiken på hur filmen blir. ^^ 8 jun, 2013 15:28 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen