Harry Potters liv efter striden(SV)(Restart av tråd)
Forum > Fanfiction > Harry Potters liv efter striden(SV)(Restart av tråd)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Cindy: Skrivet av Ginny00: Ja, men det är en bild, man ser inte hur den används, eller så är jag mästare på mobiler Skrivet av Cindy: ^Varsågod Jag sitter här och lyssnar på låtar som jag precis laddat ner i min smartphone (den "komplicerade", duvet Ginny00 Ja men enligt GoogleBilder ser den komplicerad ut!! Ettettett. xD Efter att ha kollat GoogleBilder med datan och inte mobilen såg den faktiskt helt okej ut xD Nu slutar vi spamma. 24 apr, 2012 19:36 |
|
Cindy
Elev |
Skrivet av Ginny00: Ja, NU slutar vi spamma Skrivet av Cindy: Skrivet av Ginny00: Ja, men det är en bild, man ser inte hur den används, eller så är jag mästare på mobiler Skrivet av Cindy: ^Varsågod Jag sitter här och lyssnar på låtar som jag precis laddat ner i min smartphone (den "komplicerade", duvet Ginny00 Ja men enligt GoogleBilder ser den komplicerad ut!! Ettettett. xD Efter att ha kollat GoogleBilder med datan och inte mobilen såg den faktiskt helt okej ut xD Nu slutar vi spamma.
24 apr, 2012 19:37 |
|
Nagato Seno
Elev |
Du skriver helt fantastiskt! Tittar alltid först om någon har skrivigt i denna tråd, bara för att jag vet att det kommer finnas något bra skrivet i den, av dig.
Enade vi stå, splittrade vi falla 26 apr, 2012 14:33 |
|
sötalillaarasara
Elev |
Asså den här tråden har varit igång i typ 2 månader och ni har redan skrivit 50 sidor. Det är nästan en sida om dagen! Det är superkul att så,många gillar Tufsis (förlåtGinny00 men jag har jättesvårt att kalla dig något annat) novell och vill diskutera den men det är ganska jobbigt speciellt eftersom så mycket är off topic. Jag vill inte att ni ska sluta kommentera eller så bara att ni inte.... vad säger man.... typ "överdriver". Istället kan man ju skicka ugglor till varandra eller skapa en ny tråd där man kan prata om ff:n och med varandra. Jag vill inte låta som er mamma eller lärare eller något sånt men det är faktist,ganska irriterande för mig och många andra.
Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be 26 apr, 2012 22:08 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av sötalillaarasara: Asså den här tråden har varit igång i typ 2 månader och ni har redan skrivit 50 sidor. Det är nästan en sida om dagen! Det är superkul att så,många gillar Tufsis (förlåtGinny00 men jag har jättesvårt att kalla dig något annat) novell och vill diskutera den men det är ganska jobbigt speciellt eftersom så mycket är off topic. Jag vill inte att ni ska sluta kommentera eller så bara att ni inte.... vad säger man.... typ "överdriver". Istället kan man ju skicka ugglor till varandra eller skapa en ny tråd där man kan prata om ff:n och med varandra. Jag vill inte låta som er mamma eller lärare eller något sånt men det är faktist,ganska irriterande för mig och många andra. Haha, Tufsi gör ingenting Men jag säger som Sara, jag älskar en röd mejlikon mycket mer än ett rött öga, om jag inte precis lagt upp ett nytt kapitel. 27 apr, 2012 14:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av sötalillaarasara: Asså den här tråden har varit igång i typ 2 månader och ni har redan skrivit 50 sidor. Det är nästan en sida om dagen! Det är superkul att så,många gillar Tufsis (förlåtGinny00 men jag har jättesvårt att kalla dig något annat) novell och vill diskutera den men det är ganska jobbigt speciellt eftersom så mycket är off topic. Jag vill inte att ni ska sluta kommentera eller så bara att ni inte.... vad säger man.... typ "överdriver". Istället kan man ju skicka ugglor till varandra eller skapa en ny tråd där man kan prata om ff:n och med varandra. Jag vill inte låta som er mamma eller lärare eller något sånt men det är faktist,ganska irriterande för mig och många andra. Jag fick en idé av din text. HÖR UPP ALLA LÄSARE! Jag tycker så otroligt synd om Ginny00, det här är faktiskt den ANDRA tråden vi håller på att spamma ner. Nu har jag då skapat en tråd där vi kan diskutera saker, så att denna tråd inte blir överbelastad. http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=17684&page=1#p976010 27 apr, 2012 14:41 |
|
Nicole <3
Elev |
28 apr, 2012 07:31 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Tonks_xD: Jag vill bara säga att i lördag och söndags kväll sata jag och kopierade och klistrade in (i word), och höll på så väääääälldigit länge... x) Jag kopierade från Ginnynovellen på KPw eftersom jag älskar den ♥ Men den här älskar jag mer ♥♥ Hur lyckades du med det... Var inte Kpw borta 1 april? 29 apr, 2012 17:55 |
|
Borttagen
|
Azzå, jag vill läsa den igen!
NEEEEJ! JAG KOMMER ALDRIG MER ATT FÅ GÖRA DET! MITT LIV ÄR FÖRSTÖRT!!!! 29 apr, 2012 18:34 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Tonks_xD: Jag vill bara säga att i lördag och söndags kväll sata jag och kopierade och klistrade in (i word), och höll på så väääääälldigit länge... x) Jag kopierade från Ginnynovellen på KPw eftersom jag älskar den ♥ Men den här älskar jag mer ♥♥ Hur lyckades du med det... Var inte Kpw borta 1 april? Jag gjorde det innan första april ![]()
29 apr, 2012 18:36 |
Forum > Fanfiction > Harry Potters liv efter striden(SV)(Restart av tråd)
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen