myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kya
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: My life ... is over. Men du kan ju göra det nästa dag ^^ Dessutom så märkte jag att dom skrev svaren på den här sidan O.O http://www.facebook.com/pages/MyHogwarts-Beta-Tester/266121420123102?ref=ts tror inte man behöver fb för att se :'3 ![]() ![]()
30 jan, 2012 19:13 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Matizze: Skrivet av AlvaRawenclaw: My life ... is over. Naaaw! Kom du inte in? Men du har ju till den 12:e på dig *försöka peppa* Tack :c men jag kommer aldrig komma in för jag var så jädrans stressad Tro mig det var jag också! Före fick jag nästan nervsammanbrott och sen när det öppnade så blev jag så stressad att jag svettades! Jag var hos jenny123 då och vi stressade ihjäl oss! Nästan... ![]()
30 jan, 2012 19:14 |
|
Matizze
Elev |
Åh herregud! Jag tror att jag har fått en hjärtattack!
*titta ner på hjärtat för att kolla om det fortfarande bankar efter att ha bankat för hela mitt liv på bara några minuter* ![]()
30 jan, 2012 19:18 |
|
Lills
Elev |
Åh! För en minut sen var den här tråden i full gång och nu är det...Tyst...
Men lycka till! Till alla som kom in! ![]()
30 jan, 2012 19:26 |
|
kya
Elev |
30 jan, 2012 19:29 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
buhuhuhuhuhu jag är död D: jag kom inte in...
speech! 30 jan, 2012 19:29 |
|
Matizze
Elev |
30 jan, 2012 19:29 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: buhuhuhuhuhu jag är död D: jag kom inte in... Åh, om jag kunde hjälpa dig! *Lider med dig!* ![]()
30 jan, 2012 19:31 |
|
kya
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: buhuhuhuhuhu jag är död D: jag kom inte in... Om du inte kommer in på någon av dagarna så får du min extra beta grej! (jag har ju två nu xP) ♥ ![]() ![]()
30 jan, 2012 19:33 |
|
scarhead
Lärare |
30 jan, 2012 19:35 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen