En mugglisberättelse (SV)
Forum > Fanfiction > En mugglisberättelse (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celest Gaunt
Elev |
i like it! *bevkar*
2 mar, 2012 17:56 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Jag försöker med nästa kapitel, men det går dåligt. Någon som vet hur man får igång hjärnan med rim? Det är jättetrögt.
2 mar, 2012 19:16 |
|
Victoire Weasly
Elev |
2 mar, 2012 20:07 |
|
Miss_Green
Elev |
4 mar, 2012 08:31 |
|
Borttagen
|
nice!!
4 mar, 2012 09:06 |
|
Twix
Elev |
Bra kapitel som vanligt! ^^
Sedan har jag lite kritik bara, det har handlat om Hermione Granger 4 mar, 2012 16:57 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Twix: Bra kapitel som vanligt! ^^ Sedan har jag lite kritik bara, det har handlat om Hermione Granger Just nu var jag typ tvungen att ha en "huvudkaraktär" ett tag för att kunna lösa det, men åtminstone fem andra kommer nämnas, och en antagligen få det ur sin synvinkel de närmaste tre kapitlena. Iaf, förlåt att det har dröjt, men imorgon SKA det komma om jag inte får för mycket läxor. 4 mar, 2012 19:42 |
|
Nelly1513
Elev |
4 mar, 2012 19:49 |
|
Elena Dobrev
Elev |
Bevakar ständigt...
Superbra! Vad bra du är på att koka ihop en berättelse! [/color]This shit is easy peasy pumpkin peasy. 5 mar, 2012 14:13 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Nu blir det äntligen ngt av med det här.
Vi backar i tiden ett par dagar, för att få saker att gå ihop. -------------------------------------------------- Twix hade fått ett meddelande på morgonen av rektorn på mugglarportalen. Hon skyndade sig att öppna det, och fick se ett ganska kort brev. Så här stod det: Hej! Vi hoppas du har sett vår lilla påskutmaning, att ta bort kycklingarna från mugglis. Vi tänkte att du kanske ville hjälpa oss med att få det att fungera. Men om du ska göra det kan du tyvärr inte vara med och leta efter lösningen, och belöningen som finns till den som kommer först. Kan du tänka dig att avstå från det? Svara gärna snabbt, för vi har lite bråttom. //Staff Twix funderade ett tag, men ganska snabbt hade hon bestämt sig. Så hon skyndade sig att skriva ett svar. Hej! Självklart kan jag försöka hjälpa till. Jag är usel på gåtor, så jag har ändå inte en chans att hitta belöningen. Vad är det som behöver göras? //Twix Medans hon väntade på svar kollade hon runt i några trådar, och det dröjde inte länge innan den lilla brevikonen färgades rosa. Hej! Toppen att du är frivillig. Det är så, att vi har placerat ut påskägg som man ska hitta på olika ställen. En hos drakhandlaren, och en i en påse Bertie Botts bönor i alla smaker. Men den sista vill vi göra lite extra svår, och sätta på en medlems profil. Så vi sätter in ett ägg i hörnet på din profil, men lova att inte avslöja det för någon. Tack så jättemycket. //Staff Twix blev glad över att de faktiskt ville ha hennes hjälp. Självklart skulle hon inte säga något. Det var en hemlighet, och om man berättar en hemlighet så är det ingen hemlighet längre. ------------------------------------------ Twix: Kan du hjälpa mig med en sak? Jag tror jag kan få problem, och behöver lite tips. *valpögon* Kan ju säga att brevkonversationer inte är min talang precis, så ni får ha överseende med att det är lite stelt. 5 mar, 2012 20:46 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen