Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

En mugglisberättelse (SV)

Forum > Fanfiction > En mugglisberättelse (SV)

1 2 3 ... 49 50 51 ... 58 59 60
Användare Inlägg
Celest Gaunt
Elev

Avatar


i like it! *bevkar*

2 mar, 2012 17:56

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Jag försöker med nästa kapitel, men det går dåligt. Någon som vet hur man får igång hjärnan med rim? Det är jättetrögt.

2 mar, 2012 19:16

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Ärligt talat så har jag ingen aning...

~MY TUMBLR~

2 mar, 2012 20:07

Miss_Green
Elev

Avatar


Bravo bravo!

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F9f8660e4edb5c919790421628a1a03cc%2Ftumblr_nen0jj6ry11sm0t12o1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F6bfebfff3295fba4dc7a69cfa0b068b6%2Ftumblr_n7vcam0Ig41r38w2ko2_500.gif

4 mar, 2012 08:31

Borttagen

Avatar


nice!!

4 mar, 2012 09:06

Twix
Elev

Avatar


Bra kapitel som vanligt! ^^

Sedan har jag lite kritik bara, det har handlat om Hermione Granger väldigt länge nu och jag förstår så klart att det inte är lätt, men jag tycker det skulle vara kul om du skrev ur lite olika synvinklar och ur andra Mugglisars perspektiv lite. ^_^

4 mar, 2012 16:57

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Twix:
Bra kapitel som vanligt! ^^

Sedan har jag lite kritik bara, det har handlat om Hermione Granger väldigt länge nu och jag förstår så klart att det inte är lätt, men jag tycker det skulle vara kul om du skrev ur lite olika synvinklar och ur andra Mugglisars perspektiv lite. ^_^

Just nu var jag typ tvungen att ha en "huvudkaraktär" ett tag för att kunna lösa det, men åtminstone fem andra kommer nämnas, och en antagligen få det ur sin synvinkel de närmaste tre kapitlena.

Iaf, förlåt att det har dröjt, men imorgon SKA det komma om jag inte får för mycket läxor.

4 mar, 2012 19:42

Nelly1513
Elev

Avatar


^Ja, vi hoppas med dig

AlexZz and I are friends 4 ever <3 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fpull.imgfave.netdna-cdn.com%2Fimage_cache%2F1254572211830353.jpeg

4 mar, 2012 19:49

Elena Dobrev
Elev

Avatar


Bevakar ständigt...
Superbra! Vad bra du är på att koka ihop en berättelse!

[/color]This shit is easy peasy pumpkin peasy.

5 mar, 2012 14:13

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Nu blir det äntligen ngt av med det här.
Vi backar i tiden ett par dagar, för att få saker att gå ihop.
--------------------------------------------------
Twix hade fått ett meddelande på morgonen av rektorn på mugglarportalen. Hon skyndade sig att öppna det, och fick se ett ganska kort brev.
Så här stod det:
Hej!

Vi hoppas du har sett vår lilla påskutmaning, att ta bort kycklingarna från mugglis. Vi tänkte att du kanske ville hjälpa oss med att få det att fungera. Men om du ska göra det kan du tyvärr inte vara med och leta efter lösningen, och belöningen som finns till den som kommer först. Kan du tänka dig att avstå från det?
Svara gärna snabbt, för vi har lite bråttom.
//Staff


Twix funderade ett tag, men ganska snabbt hade hon bestämt sig. Så hon skyndade sig att skriva ett svar.

Hej!
Självklart kan jag försöka hjälpa till. Jag är usel på gåtor, så jag har ändå inte en chans att hitta belöningen.
Vad är det som behöver göras?
//Twix


Medans hon väntade på svar kollade hon runt i några trådar, och det dröjde inte länge innan den lilla brevikonen färgades rosa.

Hej!
Toppen att du är frivillig.
Det är så, att vi har placerat ut påskägg som man ska hitta på olika ställen. En hos drakhandlaren, och en i en påse Bertie Botts bönor i alla smaker.
Men den sista vill vi göra lite extra svår, och sätta på en medlems profil. Så vi sätter in ett ägg i hörnet på din profil, men lova att inte avslöja det för någon.
Tack så jättemycket.
//Staff


Twix blev glad över att de faktiskt ville ha hennes hjälp. Självklart skulle hon inte säga något. Det var en hemlighet, och om man berättar en hemlighet så är det ingen hemlighet längre.
------------------------------------------
Twix: Kan du hjälpa mig med en sak? Jag tror jag kan få problem, och behöver lite tips. *valpögon*

Kan ju säga att brevkonversationer inte är min talang precis, så ni får ha överseende med att det är lite stelt.

5 mar, 2012 20:46

1 2 3 ... 49 50 51 ... 58 59 60

Forum > Fanfiction > En mugglisberättelse (SV)

Du får inte svara på den här tråden.