Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

En och en halv månad kvar!!!

Forum > Harry Potter > En och en halv månad kvar!!!

1 2 3 4 5 6 ... 9 10 11
Användare Inlägg
Oskan
Elev

Avatar


Skrivet av Aldebaran:
Skrivet av Oskan:
Så det är inte den du tänkt gå på då? Annars kan man ju lika gärna gå hemma? eller?
Mjo, fast min kompis flyttar till London på söndag så det är därför jag nog åker dit och ser den med henne. Dessutom så tror jag att det är lite mer spektakel över det hela i London.


Gatorna måste ju va fulla med HP-freaks

"May the force be equal to mass times acceleration"

7 okt, 2010 20:34

Santi
Elev

Avatar


Ohh va kul det skulle vara att få se den i London! Tänk vilken stämning!

"love is the most powerful thing of all." - JK Rowling

8 okt, 2010 20:52

Oskan
Elev

Avatar


Var i London under Halloween, vi var ute och gick på kvällen och plötsligt så kom det ett par killar springade på vägen, utklädda till zombies ^^ Säger jag zombies så menar jag det, inte någon halvtasking utklädning. Riktigt tufft var det

"May the force be equal to mass times acceleration"

9 okt, 2010 18:41

dixan
Elev

Avatar


Shit ... att man kan vara så ambitös i andra länder. Vi kletar läppstif på oss istället Vi är patetiska!

9 okt, 2010 22:16

Oskan
Elev

Avatar


Bilder?

"May the force be equal to mass times acceleration"

9 okt, 2010 22:17

dixan
Elev

Avatar


Nej! jag är för mogen för det.

9 okt, 2010 22:23

Cindy Lewis
Elev

Avatar


Haha!Vad coolt att dom var "coola" Jag önskar att de fanns typ en "Internationella Harry potter dagen"! De skulle vara asgrymt :3

"Klokhet och vett uti övermått är den finaste gåva människan fått."

11 okt, 2010 18:30

Borttagen

Avatar


Då är det 38 dagar kvar, det börjar närma sig. Jag är så exalterad!

11 okt, 2010 18:40

APELSiiN
Elev

Avatar


Det står att det är 39 Dagar kvar på sf.se

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F39c4fa2ab966749570cea83739a5c7e9%2Ftumblr_nl9e3pxsnf1u6luwto1_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2Ffc121ec46bd486774c2c3a18eb192f9d%2Ftumblr_nl9e3pxsnf1u6luwto2_250.gif

11 okt, 2010 18:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av APELSiiN:
Det står att det är 39 Dagar kvar på sf.se


Det kan ju vara för att jag tittar på Mugglenet, och där har de någon annan tidszon de räknar med och ligger då före oss. Men då är det SF som stämmer.

11 okt, 2010 20:52

1 2 3 4 5 6 ... 9 10 11

Forum > Harry Potter > En och en halv månad kvar!!!

Du får inte svara på den här tråden.