höstlov!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nintendo64
Elev |
jag ska umgås med min bästa vän och min älskling C:
fast, jag har inget lov och umgås med dom gör jag ofta, så inget speciellt typ
“Come on, Tom. Let’s finish this the way we started - together.”
1 nov, 2011 00:47 |
|
whirlwinds
Elev |
Imorgon (ok, senare idag) ska jag på mugglisträff i Örebro, idag var jag i stallet och på lördag ska jag på lokalbandsspelning i Köping (om jag får tag i någon att åka dit med), annars har jag ingenting alls planerat. Kanske umgås med någon vän. Jag vet inte. Ligger ju hemma och är döförkyld, så det finns inte sådär jättemycket som jag orkar göra.
1 nov, 2011 00:52 |
|
Katla
Elev |
Mugglis och sakna Agnes </3
♏︎ 1 nov, 2011 00:52 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
1 nov, 2011 14:05 |
|
adliitam
Elev |
1 nov, 2011 14:07 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen