Harry Potter är Bi!
Forum > Harry Potter > Harry Potter är Bi!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag tror inte det är harry som är bi, däremot är Dumbledore det. Eller nej, han är snarare bög..
26 okt, 2011 16:28 |
|
felix felicis
Elev |
26 okt, 2011 16:56 |
|
MissBuckbeak
Elev |
Lite komiskt är det att alla bryr sig så mycket. Jag var inte seriös och jag säger inte det här för att jag har fått många påhopp. Tycker det är lite kul bara att fantisera iväg och leka med tanken på hur mycket som egentligen skulle kunna vara med eller ha hänt i Harry Potter.
Men fortsätt diskutera,, Harry kanske är bi Jag kommer inte till Azkaban, Azkaban kommer till mig! 26 okt, 2011 17:25 |
|
adliitam
Elev |
Det här var en väldigt konstig tråd,,och lite störande faktiskt, varför skulle Snape våldta Harry?
![]() ![]()
26 okt, 2011 17:28 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av MissBuckbeak: Jag har efter nog granskning kommit fram till att Harry Potter måste ha blivit voldtagen av Snape den natten när Harrys föräldrar dog. Han blev då Bisexuell och under alla år har han varit hemligt förälskad i Dumbledore. Någon som också har kommit fram till sanningen? 1. Om Harry blev voldtagen så måste det ha varit Voldemorts förtjänst. 2. Om Harry däremot blivit våldtagen... eller nä förresten. Varför ens försöka tänka i de banorna? De är ju för tusan urfånigt och vidrigt att behöva kasta sådan skit på en karaktär (mitt resonemang: påstå inte att Severus är en äckelpedofil!). Hm. 3. Harry var inte kär i Dumbledore. 4. Jag är inte bitter - men det kanske låter så. Låt gå för den här gången och förlåt. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 26 okt, 2011 17:32 |
|
NinaE
Elev |
jag säger Whatf?
26 okt, 2011 17:34 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av expelliarmus: Eh, wtf? 26 okt, 2011 17:38 |
|
MissBuckbeak
Elev |
Skrivet av Abrakadabra: Skrivet av MissBuckbeak: Jag har efter nog granskning kommit fram till att Harry Potter måste ha blivit voldtagen av Snape den natten när Harrys föräldrar dog. Han blev då Bisexuell och under alla år har han varit hemligt förälskad i Dumbledore. Någon som också har kommit fram till sanningen? Vänta,vänta....Du har nog missuppfattat det hela! Harry är inte kär I dumbledore. Han e tänd på Sirius Black! Daaah! Jodå, jo sår är det nog han kunde nog inte glömma honnom efter första gången Jag kommer inte till Azkaban, Azkaban kommer till mig! 26 okt, 2011 17:38 |
|
Danzi
Elev |
26 okt, 2011 17:57 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 26 okt, 2011 18:01 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen