Twilight fan-event
Forum > Off Topic > Twilight fan-event
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MonsterCookie
Elev |
hahah, men gud vilken kul idé xD ta mycket bilder!
wolfstar deserved better. 28 okt, 2011 19:21 |
|
Danzi
Elev |
28 okt, 2011 20:57 |
|
childhoodlight
Elev |
28 okt, 2011 21:24 |
|
vevve_puff
Elev |
Jag kan tyvär inte men mina kompisar Dini99 och lövetAmanda ska titta på den
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 28 okt, 2011 21:25 |
|
cannedcorn
Elev |
Det var grymt! Fast Robert var med förvånansvärt lite.. 10-20 minuter kanske dom var där? Men annars var hela grejen grymt! Btw, vilka sektioner satt ni som var där på? Och är det någon som känner två stycken som var där, en kille och en tjej? Tjejen kan ha varit asiat/något liknande, eller så var det ljuset som gjorde det. Killen kan vara homosexuell, fast det är jag inte heller säker på. Vi satt och lyste med ficklampor och hade skitkul med dom! Dom satt på andra sidan av hovet, förmodligen vid A14. Dom kom fram till oss och tog en bild och sa att vi var skitroliga. Men dum som jag är glömde jag att fråga vad dom hette. Så nu sitter jag och googlar efter dom. Någon som har någon aning om vilka det kan vara? Det är möjligt att dom var med två andra också, men det är jag inte heller säker på. Haha, vet att det inte är så mycket att gå på. Men man vet ju aldrig
28 okt, 2011 22:00 |
|
Borttagen
|
^
Satt på 11a eller om det är det du menar? Lycka till med att hitta dina mystiska nya polare! 28 okt, 2011 22:12
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-28 kl. 22:13
|
|
superman
Elev |
28 okt, 2011 22:12 |
|
cannedcorn
Elev |
Skrivet av superman: Danzi, avifors och jag (samt fyra kompisar) satt på sektion A11, rad 9 JAG SATT OCKSÅ PÅ RAD 9 Var det någon av er som såg en tjej med en Gryffindor- halsduk? Föö det var någon som sa att jag hade en fin halsduk och jag fick en liten känsla av att det var ni. Fast jag tror inte det, men man vet aldrig
28 okt, 2011 22:14 |
|
Danzi
Elev |
Det var grymt asså!! Har dock as ont i huvudet nu efter, är halvt döv också haha xD
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
28 okt, 2011 22:14 |
|
superman
Elev |
Skrivet av cannedcorn: Nej, tyvärr Skrivet av superman: Danzi, avifors och jag (samt fyra kompisar) satt på sektion A11, rad 9 JAG SATT OCKSÅ PÅ RAD 9 Var det någon av er som såg en tjej med en Gryffindor- halsduk? Föö det var någon som sa att jag hade en fin halsduk och jag fick en liten känsla av att det var ni. Fast jag tror inte det, men man vet aldrig Skrivet av Danzi: Ja, jättekul!Det var grymt asså!! Har dock as ont i huvudet nu efter, är halvt döv också haha xD Haha, samma här.... och halsen värker av någon underlig anledning 28 okt, 2011 22:17 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen