Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Trollkarlsyrken?

Forum > Harry Potter > Trollkarlsyrken?

1 2 3 4 5 6 7 8
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Fotograf. Vill bli det i verkligheten också

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

11 nov, 2011 18:02

Borttagen

Avatar


botare verkar coolt ^^

11 nov, 2011 19:06

Maharajah
Elev

Avatar


Auror hade varit häftigt.
Annars finns det ju massvis med jobb på ministeriet, och det är nog där jag hade hamnat till slut skulle jag tro.

11 nov, 2011 19:27

Lokix
Elev

Avatar


Jag vill vara en trollstavstillvärkare

Todeledo

12 nov, 2011 10:11

Thilda
Elev

Avatar


Skulle nong kunna tänka mig att vara lärare på Hogwarts, faktiskt

12 nov, 2011 11:21

samfora
Elev

Avatar


Jag skulle vilja sköta en affär i Diagongränden eller Hogsmead :3

Hogwarts will always be there to welcome you home.

12 nov, 2011 11:39

Freja
Elev

Avatar


Auror eller något inom magisk juridik!

Everything is Dramione and nothing hurts.

23 nov, 2011 10:24

Andrea F
Elev

Avatar


Jag skulle vilja bli proffs-sökare! Det skulle vara SÅ härligt att flyga. Fast botare eller auror skulle också vara coolt

28 nov, 2011 19:05

_H.P_H.G_R.W_
Elev

Avatar


Auror.
På Hogwarts.

jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också

28 nov, 2011 19:07

Borttagen

Avatar


Jag skulle vela ha en butik i Hogsmeade. En godisbutik eller en skämtartikelsbutik tror jag! Annars ett värdshus som skulle heta Droppande Harry (vet ej varför)

28 nov, 2011 19:13

1 2 3 4 5 6 7 8

Forum > Harry Potter > Trollkarlsyrken?

Du får inte svara på den här tråden.