Trollkarlsyrken?
Forum > Harry Potter > Trollkarlsyrken?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Fotograf. Vill bli det i verkligheten också
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 nov, 2011 18:02 |
|
Borttagen
|
botare verkar coolt ^^
11 nov, 2011 19:06 |
|
Maharajah
Elev |
Auror hade varit häftigt.
Annars finns det ju massvis med jobb på ministeriet, och det är nog där jag hade hamnat till slut skulle jag tro. 11 nov, 2011 19:27 |
|
Lokix
Elev |
Jag vill vara en trollstavstillvärkare
Todeledo 12 nov, 2011 10:11 |
|
Thilda
Elev |
Skulle nong kunna tänka mig att vara lärare på Hogwarts, faktiskt
12 nov, 2011 11:21 |
|
samfora
Elev |
Jag skulle vilja sköta en affär i Diagongränden eller Hogsmead :3
Hogwarts will always be there to welcome you home. 12 nov, 2011 11:39 |
|
Freja
Elev |
Auror eller något inom magisk juridik!
Everything is Dramione and nothing hurts. 23 nov, 2011 10:24 |
|
Andrea F
Elev |
Jag skulle vilja bli proffs-sökare! Det skulle vara SÅ härligt att flyga. Fast botare eller auror skulle också vara coolt
28 nov, 2011 19:05 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Auror.
På Hogwarts. jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 28 nov, 2011 19:07 |
|
Borttagen
|
Jag skulle vela ha en butik i Hogsmeade. En godisbutik eller en skämtartikelsbutik tror jag! Annars ett värdshus som skulle heta Droppande Harry (vet ej varför)
28 nov, 2011 19:13 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen