Inspirerade tatueringar?
Forum > Harry Potter > Inspirerade tatueringar?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Severus10
Elev |
Om du tycker det är illa.
Då behöver du ju inte vara här. 25 okt, 2011 20:34 |
|
accioron
Elev |
^ Men det är ju trots allt ett forum. Man drar alltid igång diskussioner, och nu var det bara några som undrade vad det var som fick folk att dra sig till just The Dark Mark.
25 okt, 2011 20:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Severus10: Market som har spridit skrack. Symboliserat doden...Den symboliserar Snape for dig? Det var respektlost mot karaktaren.För mig symboliserar mitt dödsätarmärke Severus Snape. Den modigaste personen i hela Harry Potter serien. Ginnyy - Jag ser den som ett hakkors och om man valjer att tatuera den visar att man stoder folkmord. 25 okt, 2011 20:37 |
|
Severus10
Elev |
det är inte alls respektlöst.
det är respekt. 25 okt, 2011 20:38 |
|
Borttagen
|
Nej for Snape var inte en riktig dodsatare.
25 okt, 2011 20:38 |
|
Severus10
Elev |
Nej.
Men ändå. Jag tycker ändå att det är perfekt. Bara för att man bär märket så är man inte ond. Även om de flesta är det. 25 okt, 2011 20:45 |
|
Borttagen
|
Jag är rädd att det ska göra ont. Sen är det ju inte särskilt nyttigt heller...
25 okt, 2011 20:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Severus10: Sa du tycker att det har inget med ondska att gora? Ett marke som symboliserar nagot sa javla hemsk som mord pa flera mugglarfodda. Ar inte det ondskefullt?Nej. Men ändå. Jag tycker ändå att det är perfekt. Bara för att man bär märket så är man inte ond. Även om de flesta är det. 25 okt, 2011 20:51 |
|
Severus10
Elev |
Sluta.
Man får ha vilket märke man vill utan att någon ska vara elak. Och till Citronisglassen. Det gör hon att tatuera sig. Ju tunnare huden är på stället där man gör tatueringen ju ondare gör det. Men ont gör det alltid. 25 okt, 2011 20:56 |
|
Borttagen
|
25 okt, 2011 20:59 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen