Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Inspirerade tatueringar?

Forum > Harry Potter > Inspirerade tatueringar?

1 2 3 4 5 6 7 8
Användare Inlägg
Severus10
Elev

Avatar


Om du tycker det är illa.
Då behöver du ju inte vara här.

25 okt, 2011 20:34

accioron
Elev

Avatar


^ Men det är ju trots allt ett forum. Man drar alltid igång diskussioner, och nu var det bara några som undrade vad det var som fick folk att dra sig till just The Dark Mark.

25 okt, 2011 20:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Severus10:
För mig symboliserar mitt dödsätarmärke Severus Snape.
Den modigaste personen i hela Harry Potter serien.
Market som har spridit skrack. Symboliserat doden...Den symboliserar Snape for dig? Det var respektlost mot karaktaren.

Ginnyy - Jag ser den som ett hakkors och om man valjer att tatuera den visar att man stoder folkmord.

25 okt, 2011 20:37

Severus10
Elev

Avatar


det är inte alls respektlöst.
det är respekt.

25 okt, 2011 20:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Severus10:
det är inte alls respektlöst.
det är respekt.
Nej for Snape var inte en riktig dodsatare.

25 okt, 2011 20:38

Severus10
Elev

Avatar


Nej.
Men ändå.
Jag tycker ändå att det är perfekt.
Bara för att man bär märket så är man inte ond.
Även om de flesta är det.

25 okt, 2011 20:45

Borttagen

Avatar


Jag är rädd att det ska göra ont. Sen är det ju inte särskilt nyttigt heller... Fast det skulle vara himla coolt med ett fint HP-citat som tatuering.

25 okt, 2011 20:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av Severus10:
Nej.
Men ändå.
Jag tycker ändå att det är perfekt.
Bara för att man bär märket så är man inte ond.
Även om de flesta är det.
Sa du tycker att det har inget med ondska att gora? Ett marke som symboliserar nagot sa javla hemsk som mord pa flera mugglarfodda. Ar inte det ondskefullt?

25 okt, 2011 20:51

Severus10
Elev

Avatar


Sluta.
Man får ha vilket märke man vill utan att någon ska vara elak.
Och till Citronisglassen.
Det gör hon att tatuera sig.
Ju tunnare huden är på stället där man gör tatueringen ju ondare gör det.
Men ont gör det alltid.

25 okt, 2011 20:56

Borttagen

Avatar


Skulle antingen vilja ha denna fast på underarmen kanske...https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F26.media.tumblr.com%2Ftumblr_lknslk3EwL1qzp9wyo1_400.jpg
Tycker även att ett enkelt dödsrelikernatecken vore fint.
"Hogwarts will always be there to welcome you home"
eller
"Always"

25 okt, 2011 20:59

1 2 3 4 5 6 7 8

Forum > Harry Potter > Inspirerade tatueringar?

Du får inte svara på den här tråden.