Villken mobil?
Forum > Off Topic > Villken mobil?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Samsung Galaxy Z
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 jan, 2012 12:54 |
|
Elley
Elev |
4 jan, 2012 12:55 |
|
scarhead
Lärare |
4 jan, 2012 12:58 |
|
ikka
Elev |
Nokia 5310 Xpressmusic - min trogna tjänare de senaste 3,5 åren. Jag älskar den fortfarande lika mycket, trots att den saknar musikknapparna & börjar se lagom sliten ut... :c
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
4 jan, 2012 13:51 |
|
Borttagen
|
4 jan, 2012 13:56 |
|
Tonkss
Elev |
4 jan, 2012 13:57 |
|
Borttagen
|
En gammal Sony Ericsson, väldigt nött. Jag har tappat den ett antal gånger. Fick den när jag var åtta. Fast den använder jag bara till att ringa, resten gör min Ipod touch.
4 jan, 2012 14:00 |
|
mine
Elev |
4 jan, 2012 14:01 |
|
Maa
Elev |
Jag har en såndär gammal Sony Ericsson som man kan kasta från ett femvåningshus, köra över tio gånger med en gaffeltruck och som då är helt välbehållen och lämnat sprickor i asfalten där den landade. C:
"Weasley is our king." 4 jan, 2012 14:14 |
|
mrfufnek
Elev |
4 jan, 2012 14:15 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen