Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Naturen - Människor är elaka :(

Forum > Off Topic > Naturen - Människor är elaka :(

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hjälp, ni säger såp mycket kloka ord! Jag börjar undra vad det är med mig egentligen.. Det känns som om jag inte kan någonting om det här med ekologiska varor osv..
Det jag hoppas på är att människorna kommer på en bra lösning för att förhindra att vi kväver både oss själva och djuren med koldioxid, och jag tror att vi är på god väg

24 okt, 2011 16:04

expelliarmus
Elev

Avatar


^ Du har många år kvar att hinna lära dig! Majoriteten av oss är äldre och har därför hunnit snappa upp mer information. Men alla vi är långt ifrån fullärda och ingen kommer nog någonsin att bli fullärd! Det är bra att vi kan hjälpa varandra.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lyvd2jjLx11qgje7ho1_400.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lsvd9cOJ7V1r4p3tmo1_500.png

24 okt, 2011 16:14

NinaE
Elev

Avatar


jag älskar också naturen, det är hemskt hur vi ¨gjort med naturen, det är synd om djuren.

24 okt, 2011 17:41

Borttagen

Avatar


MM, jag tycker människor är smarta och hittar på bra lösningar ibland, men jag tycker vi borde visa lite mer respekt för djuren..
Jag såg en video idag där det var människor som blev väldigt dåligt behandlade. Då var det nån som sa: "De här männsiskorna blir behandlade som djur".
Det gjorde mig irriterad. Menar dem då att djuren blir behandlade så illa?

24 okt, 2011 20:42

Ginnyy
Elev

Avatar


^yes djuren bli otroligt illa behandlade...

Det bästa man kan göra egentligen är tänka igenom allt man göra, tänka över vad det är man egentligen köper; behöver jag verkligen en ny tröja? Om jag verkligen gör det, vart/hur den är tillverkad m.m

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

24 okt, 2011 21:21

Borttagen

Avatar


ah, det är väl så man får tänka

24 okt, 2011 21:22

1 2 3 4 5

Forum > Off Topic > Naturen - Människor är elaka :(

Du får inte svara på den här tråden.