Naturen - Människor är elaka :(
Forum > Off Topic > Naturen - Människor är elaka :(
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hjälp, ni säger såp mycket kloka ord! Jag börjar undra vad det är med mig egentligen.. Det känns som om jag inte kan någonting om det här med ekologiska varor osv..
Det jag hoppas på är att människorna kommer på en bra lösning för att förhindra att vi kväver både oss själva och djuren med koldioxid, och jag tror att vi är på god väg 24 okt, 2011 16:04 |
|
expelliarmus
Elev |
^ Du har många år kvar att hinna lära dig!
24 okt, 2011 16:14 |
|
NinaE
Elev |
jag älskar också naturen, det är hemskt hur vi ¨gjort med naturen, det är synd om djuren.
24 okt, 2011 17:41 |
|
Borttagen
|
MM, jag tycker människor är smarta och hittar på bra lösningar ibland, men jag tycker vi borde visa lite mer respekt för djuren..
Jag såg en video idag där det var människor som blev väldigt dåligt behandlade. Då var det nån som sa: "De här männsiskorna blir behandlade som djur". Det gjorde mig irriterad. Menar dem då att djuren blir behandlade så illa? 24 okt, 2011 20:42 |
|
Ginnyy
Elev |
^yes djuren bli otroligt illa behandlade...
Det bästa man kan göra egentligen är tänka igenom allt man göra, tänka över vad det är man egentligen köper; behöver jag verkligen en ny tröja? Om jag verkligen gör det, vart/hur den är tillverkad m.m
24 okt, 2011 21:21 |
|
Borttagen
|
ah, det är väl så man får tänka
24 okt, 2011 21:22 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen