Lördagskväll!
Forum > Off Topic > Lördagskväll!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^ Jag har ingen aning om jag menade en bitter betoning eller inte. Men det får försöka bli positiva tankar i framtiden, även om optimism aldrig har varit min starka sida.
22 okt, 2011 21:25 |
|
superman
Elev |
Skulle egentligen varit och träffat lite kompisar meeeen det blev typ inställt plus att jag var tvungen att gå på restaurang med familjen. Så nu sitter jag hemma och spelar gitarr istället men det är mysigt det också
22 okt, 2011 21:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ^ Jag har ingen aning om jag menade en bitter betoning eller inte. Men det får försöka bli positiva tankar i framtiden, även om optimism aldrig har varit min starka sida. Det lät lite bittert i alla fall superman: Hemma och spela gitarr är aldrig fel nej 22 okt, 2011 21:36 |
|
expelliarmus
Elev |
22 okt, 2011 22:08 |
|
Ginnyy
Elev |
Lördagskvällen spenderades med min bästaste vän.
Ångbad, sen ansiktsmask. Trassel. Sen massa nostalgi sjungande med Darin. Och härlig fototagning. MYYYYSIGT! ♥
22 okt, 2011 23:27 |
|
Borttagen
|
22 okt, 2011 23:28 |
|
Tonkss
Elev |
22 okt, 2011 23:29 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ah, helgkväll! Det är härligt i massor.. Vad skall ni göra? Jag är grinig, för jag har fått en ritkgit illa stukning på min fot, så jag klarar i princip av att gå runt i huset utan att skrika i smärta... så om någon har ett tips på något som kan pigga upp mig så tas det hemskt gärna emot! Ååh stackare, säg inte att det hände på mugglisträffen? D: Drick varm choklad, snacka med oss mugglisar, titta på film, sov, ta ett varmt bad^^ 22 okt, 2011 23:43 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Skrivet av Borttagen: Ah, helgkväll! Det är härligt i massor.. Vad skall ni göra? Jag är grinig, för jag har fått en ritkgit illa stukning på min fot, så jag klarar i princip av att gå runt i huset utan att skrika i smärta... så om någon har ett tips på något som kan pigga upp mig så tas det hemskt gärna emot! Ååh stackare, säg inte att det hände på mugglisträffen? D: Drick varm choklad, snacka med oss mugglisar, titta på film, sov, ta ett varmt bad^^ Det hände när jag drog upp henne klockan 8.00 i morse och tvingade henne att sticka ut och springa. *oskyldig*. Jon haltade tyå runt på mugglis-träffen ett bra tag innan hon stack. Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 22 okt, 2011 23:46 |
|
Borttagen
|
22 okt, 2011 23:48 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen