Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kaddafi är död

Forum > Off Topic > Kaddafi är död

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
NinaE
Elev

Avatar


Jag tycker att det är bra att han är död....Han var inte någon bra människa

23 okt, 2011 12:41

childhoodlight
Elev

Avatar


Tycker seriöst det är skrämmande att så många firar hans död... seriously

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

23 okt, 2011 13:00

ebbavladimir
Elev

Avatar


Nej, jag tycker det är fel att han dödades. Ingen rättegång, han fick inte stå till svars för sina handlingar och få sitt straff, man skulle kunna säga att han slapp undan. Det låter hemskt men det är så jag tycker.
Såklart att det är bra att Libyen kan få en nystart som ett demokratiskt land, absolut, men jag gillar inte sättet de gjorde det på. Att media visar bildet på honom, misshandlad är något som gör mig upprörd.

23 okt, 2011 13:07

Detta inlägg ändrades senast 2011-10-23 kl. 13:18
Antal ändringar: 1

Unique
Elev

Avatar


Skrivet av expelliarmus:
Reflekterade knappt över det. I was like this;
"Jahapp, tråkigt för honom..."
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lsyem91Kux1qee1r1.gif

│♥Unique♥│ https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m2h9whtQqW1qzh5sno5_r1_250.gif ♥EXO♥

23 okt, 2011 13:12

childhoodlight
Elev

Avatar


Skrivet av ebbavladimir:
Nej, jag tycker det är fel att han dödades. Ingen rättegång, han fick inte stå till svars för sina handlingar och få sitt straff, man skulle kunna säga att han slapp undan. Det låter hemskt men det är så jag tycker.
Såklart att det är bra att Libyen kan få en nystart som ett demokratiskt land, absolut, men jag gillar inte sättet de gjorde det på. Att media visar bildet på honom, misshandlad är något som gör mig upprörd.

Indeed.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

23 okt, 2011 17:27

Borttagen

Avatar


Jag tror inte att Libyen kommer demokratiskt. Våld föder våld precis som hat föder hat. Vad kommer hända nu? Rebellerna vs Rojalisterna?


Men när jag tänker efter så fick den Libyska domstolen ingen chans att verka. Rebellerna är bara människor som under hela sin liv känt sig förtryckta av Khaddafis regim. Dom känner bara hat för att Khaddafi har splittrat familjer, mördat och gjort en massvis med hemska saker och rebellerna fann honom först. Dom dödade honom pga hatet. Hat är ingen bra början på en demokratisk stat.

23 okt, 2011 17:28

Detta inlägg ändrades senast 2011-10-23 kl. 17:31
Antal ändringar: 2

MonsterCookie
Elev

Avatar


Såg videon igår på nyheterna. Höll på att spy. Okej, jag fattar att de är jätteglada för att de slipper honom, men det där var direkt... hur säger man? Omänskligt? Iaf så var det hemskt. :'3

wolfstar deserved better.

23 okt, 2011 17:31

Minidjuret
Elev

Avatar


Min reaktion.
"Vaddå? Vem då?" sen kom jag på vem det var, efter att jag upptäckt alla tidningsutklipp som satt överallt xD
Sen var det typ"Ok"

23 okt, 2011 17:32

Buddha
Elev

Avatar


Jag blev äcklad, för jag var dum nog att kolla på en video med honom kort efter hans död

23 okt, 2011 17:49

idalinapotter
Elev

Avatar


När jag såg det i tidningen tänkte jag bara "ojdå, vem är han?"

http://idalinabergman.tumblr.com/

23 okt, 2011 19:18

1 2 3 4 5 6

Forum > Off Topic > Kaddafi är död

Du får inte svara på den här tråden.