Kaddafi är död
Forum > Off Topic > Kaddafi är död
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
NinaE
Elev |
Jag tycker att det är bra att han är död....Han var inte någon bra människa
23 okt, 2011 12:41 |
|
childhoodlight
Elev |
23 okt, 2011 13:00 |
|
ebbavladimir
Elev |
Nej, jag tycker det är fel att han dödades. Ingen rättegång, han fick inte stå till svars för sina handlingar och få sitt straff, man skulle kunna säga att han slapp undan. Det låter hemskt men det är så jag tycker.
Såklart att det är bra att Libyen kan få en nystart som ett demokratiskt land, absolut, men jag gillar inte sättet de gjorde det på. Att media visar bildet på honom, misshandlad är något som gör mig upprörd. 23 okt, 2011 13:07
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-23 kl. 13:18
|
|
Unique
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Reflekterade knappt över det. I was like this; "Jahapp, tråkigt för honom..." │♥Unique♥│ ♥EXO♥
23 okt, 2011 13:12 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av ebbavladimir: Nej, jag tycker det är fel att han dödades. Ingen rättegång, han fick inte stå till svars för sina handlingar och få sitt straff, man skulle kunna säga att han slapp undan. Det låter hemskt men det är så jag tycker. Såklart att det är bra att Libyen kan få en nystart som ett demokratiskt land, absolut, men jag gillar inte sättet de gjorde det på. Att media visar bildet på honom, misshandlad är något som gör mig upprörd. Indeed.
23 okt, 2011 17:27 |
|
Borttagen
|
Jag tror inte att Libyen kommer demokratiskt. Våld föder våld precis som hat föder hat. Vad kommer hända nu? Rebellerna vs Rojalisterna?
Men när jag tänker efter så fick den Libyska domstolen ingen chans att verka. Rebellerna är bara människor som under hela sin liv känt sig förtryckta av Khaddafis regim. Dom känner bara hat för att Khaddafi har splittrat familjer, mördat och gjort en massvis med hemska saker och rebellerna fann honom först. Dom dödade honom pga hatet. Hat är ingen bra början på en demokratisk stat. 23 okt, 2011 17:28
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-23 kl. 17:31
|
|
MonsterCookie
Elev |
Såg videon igår på nyheterna. Höll på att spy. Okej, jag fattar att de är jätteglada för att de slipper honom, men det där var direkt... hur säger man? Omänskligt? Iaf så var det hemskt. :'3
wolfstar deserved better. 23 okt, 2011 17:31 |
|
Minidjuret
Elev |
Min reaktion.
"Vaddå? Vem då?" sen kom jag på vem det var, efter att jag upptäckt alla tidningsutklipp som satt överallt xD Sen var det typ"Ok" 23 okt, 2011 17:32 |
|
Buddha
Elev |
Jag blev äcklad, för jag var dum nog att kolla på en video med honom kort efter hans död
23 okt, 2011 17:49 |
|
idalinapotter
Elev |
23 okt, 2011 19:18 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen