Första snön
Forum > Off Topic > Första snön
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag vill inte alls ha snö.. det är bara jobbigt..
och min önskan verkar bli uppfylld än så länge 20 okt, 2011 20:00 |
|
Knizzlare
Elev |
20 okt, 2011 20:05 |
|
lillamymin
Elev |
Skåååååne Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 20 okt, 2011 20:07 |
|
Knizzlare
Elev |
^ Asså shiit, och här blir snön över knäna så att det är skitjobbigt att gå där snöplogen inte plogat på skolgården OwO (på förra skolan dårå, skolan jag går i nu har typ ingen skolgård, eller jo, men dom håller på och bygger, såatteh..ja.)
![]()
20 okt, 2011 20:14 |
|
childhoodlight
Elev |
20 okt, 2011 20:24 |
|
Borttagen
|
20 okt, 2011 20:29 |
|
Knizzlare
Elev |
20 okt, 2011 20:36 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Borttagen: ÅÅÅÅÅÅH, jag tror jag är lite avundsjuk. Säkert, du har själv sagt att du inte kommer gilla snön på grund av våra bussresor... Jag vill ha snö! 8D Men, jag bor i Malmö och det kommer inte förens i januari....xD Typ 20 okt, 2011 20:38 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
Vi har inte fått snö än
Hoppas att den kommer snart för hos oss är det nu bara regnigt, kallt och blött D:
20 okt, 2011 20:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Knizzlare: Va? Har du? ^ Redan sett den... awh :3 20 okt, 2011 20:39 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen