Vad var det senaste du gjorde innan du satte dig vid datorn?
Forum > Off Topic > Vad var det senaste du gjorde innan du satte dig vid datorn?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Satte på datorn
20 okt, 2011 10:20 |
|
Borttagen
|
Sade hejdå till mina kompisar som sovit över ^^
20 okt, 2011 11:48 |
|
Borttagen
|
Övade på mina katanamoves!
20 okt, 2011 11:57 |
|
EMELESEL
Elev |
Åt pizza.
20 okt, 2011 11:58 |
|
Borttagen
|
Åt lunch.
20 okt, 2011 12:03 |
|
Parseltongue
Elev |
20 okt, 2011 12:07 |
|
scarhead
Lärare |
20 okt, 2011 12:28 |
|
EMELESEL
Elev |
Gömde mig för mamma när hon kom hem, sen satte jag mig igen ;D
20 okt, 2011 12:32 |
|
soratanaka
Elev |
Klev upp.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 20 okt, 2011 12:47 |
|
Borttagen
|
gick upp med madrasserna....
20 okt, 2011 13:09 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen