Vad ska ni klä ut er till på Halloween?
Forum > Off Topic > Vad ska ni klä ut er till på Halloween?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elley
Elev |
En vän till mig var dammsugarförsäljare för något år sedan 8D Ingen förstod vad han var...
http://nouw.com/ellenfelixson/
19 okt, 2011 18:16 |
|
Luna 1
Elev |
Men okej, mugglisar, I do not like Halloween, och tänkte vara Luna, men skulle älska att sminka mig så jag liknar en trasdocka..
TRASDOCKA VS LUNA? Eller ska jag var något helt annat..?
Tumblr.
19 okt, 2011 18:18 |
|
cannedcorn
Elev |
19 okt, 2011 18:43 |
|
Borttagen
|
Jag ska ha kläder som påminner om en japansk skoluniform (sån som de har i animes ♥ ) alltså knästrumpor, kjol, skjorta och en rosett istället för slips. Sen ska jag ha mitt katana och sminka mig såhär: http://www.google.se/imgres?q=ichigo+hollow+mask&um=1&hl=sv&sa=N&biw=1024&bih=495&tbm=isch&tbnid=sIFQJk-A715BeM:&imgrefurl=http://www.hellocosplay.com/bleach-kurosaki-ichigo-hollow-mask-p-666.html&docid=SD03bNwetT0XcM&imgurl=http://www.hellocosplay.com/images/mask/bleach-kurosaki-ichigo-hollow-mask-3.jpg&w=700&h=530&ei=9VagTrqgKMT5sgbOwOXZAg&zoom=1&iact=hc&vpx=241&vpy=157&dur=1601&hovh=195&hovw=258&tx=138&ty=112&sig=102272122875357073180&page=1&tbnh=151&tbnw=199&start=0&ndsp=9&ved=1t:429,r:1,s:0
Länken var längre än jag trodde x'D Skrivet av cannedcorn: EN FJORTIS. För dom är det läskigaste som finns.. blir lite rädd bara jag tänker på det :c Tänkte jag vara förra året när vi skulle till Shock, de skulle välja bästa förklädnad. MEN, en kompis sminkade mig till en docka istället. xD 20 okt, 2011 19:16 |
|
Minidjuret
Elev |
Porslinsdocka och skrämma skiten ur mig själv...
20 okt, 2011 20:15 |
|
scarhead
Lärare |
20 okt, 2011 20:17 |
|
Noctum
Elev |
jag ska vara någonting med stora, svarta vingar ^^ jag har gjort vingarna själv :3 dom e ca 2,5m långa tillsammans o 1m hög längst ut
20 okt, 2011 20:21 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen