Dagens egoboost!
Forum > Off Topic > Dagens egoboost!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ikka
Elev |
Jag fick en massa beröm av min gitarrlärare & sen åkte jag tillbaka till skolan och pluggade matte
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
19 okt, 2011 17:26 |
|
Borttagen
|
Jag har bara tagit hand om mig själv idag.. att vara sjuk är ganska bra endå..då får man tid med sig själv
19 okt, 2011 17:29 |
|
baramin
Elev |
Glider igenom idrotten.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 19 okt, 2011 17:29 |
|
Luna 1
Elev |
Min musikfröken sa att jag var bäst idag inför hela klassen. LITE ELAKT, men alla andra skrek och sprang runt medan jag GJORDE NÅGOT,
HIHI, I'M awesome!
Tumblr.
19 okt, 2011 17:31 |
|
ikka
Elev |
19 okt, 2011 17:42 |
|
IamAK
Elev |
jag diskade idag = hjälpte till hemma = bra gjort
19 okt, 2011 18:31 |
|
expelliarmus
Elev |
19 okt, 2011 19:17 |
|
linnvendela
Elev |
Anmälde mig frivilligt idag till en extrauppgift till skolan som ligger utanför skoltid!
Jag har också börjat med att ta tag i mina tvångstankeproblem, alldeles själv. Idag trampade jag på mitt första streck på typ 4 år! Jaha. 19 okt, 2011 19:56
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-20 kl. 17:52
|
|
Borttagen
|
Jag jobbade hårt på svenskan och nu ligger min grupp först!
20 okt, 2011 17:51 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
Sprang/joggade en mil idag! Känns otroligt bra då jag verkligen avskyr konditionsträning. Gillar dock känslan efteråt när man är klar ^^
All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 20 okt, 2011 17:58 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen