Språååk!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
16 okt, 2011 22:24 |
|
Hotissue
Elev |
Jag läser spanska, dock som hemspråk. Och I ER som hatar mitt språk
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
17 okt, 2011 00:02 |
|
adliitam
Elev |
17 okt, 2011 00:09 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Hotissue: Jag hatar det inte! Det gäller bara att "klicka" med spanskan faktiskt. Så fort man fattar hur det funkar är det kul enligt mig Jag läser spanska, dock som hemspråk. Och I ER som hatar mitt språk 17 okt, 2011 00:16 |
|
Amandan
Elev |
Skrivet av Hotissue: Jag läser spanska, dock som hemspråk. Och I ER som hatar mitt språk NEEJ, hatar det inte. Tycker om språket givetvis, därför jag valde det. Men lektionerna är inte speciellt roliga.. Min tumblr!
17 okt, 2011 00:17 |
|
Bombarda
Elev |
jag läser engelska, tyska och har vågat mig på lite japanska xD
jag älskar språk! Kärlek till alla! 17 okt, 2011 00:53 |
|
Ladusvalan
Elev |
Svenska och franska!
17 okt, 2011 10:51 |
|
Tonkss
Elev |
17 okt, 2011 12:45 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Egentligen ville jag ha franska fast det tog dom bort för att det inte var så populärt, sen spanska tycker jag nog skulle vara lite tråkigt, kan redan portugisiska och det är väldigt nära såatteh..ja, och vad blir då kvar? Jo, tyska, alltså, läser jag tyska, och det är väl rätt nice Så gjorde de med oss också, tog bort tyska för att det inte var populärt , sen helt plöstligt satte de tillbaka det i sjuan (är fem som läser det i hela årskursen) utan att berätta för mig wtf liksom :'(. Och sen när jag upptäckte att man faktiskt kunde läsa tyska så kunde de redan så pass mycket att jag inte orkade byta :''''''''(. Spanska är kul det med (tycker att språk överlag är roligt), men det var liksom tyska jag ville ha. All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 17 okt, 2011 16:12 |
|
Borttagen
|
Finska, men jag bor ju då i Finland.
Nästa år får vi välja ett till språk,ska kanske välja tyska. 17 okt, 2011 17:19 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen