Vilka pairings shippar ni?
Forum > Harry Potter > Vilka pairings shippar ni?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Drapple ;D
Fruna/Led (Fred and Luna) Romione George & Alicia 15 okt, 2011 20:15 |
|
Simonlack
Elev |
Romione och Scorpiose
älskar även Luof (Rolf och Luna) Lily and James one of the cutest couple of time! 15 okt, 2011 20:26 |
|
Enchanted
Elev |
James & Lily väry much ♥
15 okt, 2011 20:42 |
|
hyperion
Elev |
ÅÅÅH. DRARRY ♥
Och Drapple (bara för att det är roligt). ALBIUS ♥ (Scorpius och Albus). Wolfstar(Sirius/Remus) också James/Severus (shippername någon?) (helst under marodörtiden dock) Romione (läser inte mycket med dem, men de är så perfekta i böckerna och åh). Och ehm.... Bellatrix med Rodolphus bara för att varenda jävel shippar henne med Voldemort Också Albus Dumbledore och Grindelwald i deras unga år ♥ Fast Albius är typ bäst. Bara för att det kan hända liksom. Fast Drarry ficsen ♥ ![]()
15 okt, 2011 20:46 |
|
Borttagen
|
15 okt, 2011 23:23 |
|
luckyBella
Elev |
15 okt, 2011 23:28 |
|
Ida S
Lärare |
Jag shippar Drapery.
Draco/Snape/Harry. ... inte x) Men jag gillar namnet! På samma sätt som jag gillar namnet Snucius ♥ "we live together, and harry does all the cooking." 15 okt, 2011 23:32 |
|
accioron
Elev |
Shippar Remus/Sirius OCH JAG VERKAR VARA ENSAM OM DET. why
15 okt, 2011 23:34 |
|
Margaret
Elev |
I'm totally into canon(förutom min lilla obsession med Scorpius/Rose då).
James ♥ Lily Ron ♥ Hermione Harry ♥ Ginny Foreeeeevaaaah! [Ett par jag har svårt att förstå mig på att folk shippar är Hermione/Severus... Asså, varför? I don't get it, honestly. But perhaps that's just me?" För övrigt har jag dock lika svårt för Harry/Hermione och Draco/Harry.] Annars, när det gäller fanfictions tycker jag av någon anledning om att också läsa Dramione, Drarry, Blaise/Ginny, Draco/Luna, osv. ![]()
16 okt, 2011 00:09
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-16 kl. 00:40
|
|
expelliarmus
Elev |
16 okt, 2011 00:10 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen