Pålägg på pannkaka?
Forum > Off Topic > Pålägg på pannkaka?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
^ Åh det lät supergott!
Jag hatar egentligen också kokos, men jag älskar Marabou's choklad som innehåller banan & kokos, så banan & kokos på pannkaka kanske vore något!? Får testa nästa gång!
15 okt, 2011 23:19 |
|
ninja
Elev |
Naturella pannkakor ♥ Tycker det känns äckligt att äta med socker... Knastrar typ
Dock kan det vara gott med glass eller sylt på :O 15 okt, 2011 23:39 |
|
adliitam
Elev |
15 okt, 2011 23:42 |
|
Maharajah
Elev |
expelliarmus Jo du borde testa det är otroligt gott!
15 okt, 2011 23:43 |
|
Borttagen
|
Pannkakor med morötter! Alltså, morotstavar som man rullar in i en pannkaka. Hur gott som helst!
15 okt, 2011 23:44 |
|
Ginnyy
Elev |
16 okt, 2011 00:06 |
|
Salazar1
Elev |
Min mamma har creme frech på sina pannakakor men jag äter det helst bara tomt utan något alls på! Fast ibland tar jag på hallonsylt
Slytherin Pride 18 okt, 2011 11:21 |
|
juliajedward
Elev |
kanel eller honung. honungen är godast kanelen smakar konstigt
Diggeli ding ding ding här glider JULIA in 18 okt, 2011 11:53 |
|
Luna 1
Elev |
18 okt, 2011 14:58 |
|
Borttagen
|
Sirap är gott någon gång då och då, men ack vad sött och äckligt i stora mängder.
18 okt, 2011 15:08 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen