Föräldrar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
scarhead
Lärare |
jag kramar både mamma och pappa minst en gång varje dag, sen innan jag går och lägger mig säger vi alltid ALLTID en godnatt-ramsa på först svenska och finska som inkluderar ''jag älskar dig''/''rakastan sinua''.
15 okt, 2011 22:35 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen