Sjuk-tråden
Forum > Off Topic > Sjuk-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
95mas
Elev |
Jag låg hemma med förkylning hela dagen utan internet.
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
17 feb, 2012 19:03 |
|
Borttagen
|
Yay, tråd för mig. Jag är magsjuk :c
17 feb, 2012 19:27 |
|
Bombarda
Elev |
precis blivit frisk från att vara sjuk
hög feber, yrsel, illamående, huvudvärk, trött i kroppen, förkylning och halsont inte kul alls... Kärlek till alla! 17 feb, 2012 19:53 |
|
LovisaPotter
Elev |
Skiiiiiiiiiit!
Jag har feber och är då trött så jag skulle kunna svimma! Och jag är i London, skulle varit på resturang nu, och sen en musikal som var skit dyr! Hoppas jag klarar att gå på musikalen om några timmar!!! Ska försöka sova nu... Piglet: How do you spell love? Pooh: You don't spell it, you feel it. 28 feb, 2012 19:00 |
|
Borttagen
|
God morgon. Jag räknas nog som sjuk men vad vet jag. Jag vaknade med utslag över hela kroppen i morse. Förutom utslagen så mår jag jättebra.
Men jaja... Apoteket öppnar nio så då blir det nog till att köpa allergitabletter. Har inga hemma eftersom ingen är allergisk på något sådant sett att det går att fixa med tabletter. 21 mar, 2012 08:27 |
|
Borttagen
|
Usch, jag är förkyyyyyld. Det är inte kul asså. Men men, det går väl över så småningom hoppas jag...
21 mar, 2012 08:55 |
|
Borttagen
|
Varit sjuk sen igår, förkylning och hosta
22 mar, 2012 17:49 |
|
adliitam
Elev |
22 mar, 2012 17:50 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
22 mar, 2012 18:16 |
|
Borttagen
|
Jag har fortfaran kroppen täckt av utslag! Känner mig frisk. Var på vårdcentralen idag, men viste de vad det var? Nej, de föreslog nickelallergi. Men då hade jag haft utslag där jag har någonting av nickel, mer i alla fall.
Men nejdå, jag blev skickad till lasarettet i Helsingborg. Viste de vad det var? Nja, dom var inte säkra. Tack för den, där gick min dag! Nej, men han sa att det inte var någonting farligt så jag stack till skolan så att jag var där de två sista lektionerna. Just det. Jag har till och med utslag INNE I ÖRONEN! Vad fan?! Dom i öronen kilar mest. Sen det på höger kind. 22 mar, 2012 18:24 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen