Halloween!
Forum > Off Topic > Halloween!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Fast.. ni kanske bor långt bort?
13 okt, 2011 19:31 |
|
JoLizz
Elev |
13 okt, 2011 19:59 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av accioron: Jag, childhoodlight, trevor, Elderwand och expelliarmus ska kolla på Philosopher's Stone och säkert göra en massa annat typiskt Halloween-igt! Och att gå bus eller godis är inte ett dugg barnsligt okej! Kör på! Nu har vi brudar bestämt oss att klä ut oss och gå på bus eller godis!!!!!! HAHA ÄLSKAR OSS ♥33333
16 okt, 2011 15:01 |
|
Borttagen
|
Jag och company ska ha Halloween fest C:
16 okt, 2011 15:02 |
|
dr.severus snigelhorn
Elev |
Jag och några av mina kusiner från Sydafrika ska komma till Sverige där vi ska ha lite buss eller godis med godis. Jag ska då klä ut mig till en zombie.
Jag är son till Proffesor Snigelhorn.
18 okt, 2011 18:30 |
|
idalinapotter
Elev |
Jag och en kompis ska gå bus eller godis
http://idalinabergman.tumblr.com/ 18 okt, 2011 18:36 |
|
Borttagen
|
Jag ska nog gå bus eller godis med ett par andra i min klass, vi är 12/13 år men jag tycker det är roligare att gå ut nu när man är äldre av nån anledning.
Nu bakar jag haloween kakor med min utbytesstudent Cora från tyskland 28 okt, 2011 18:10 |
|
Luna 1
Elev |
Ska gå bus eller godis på söndagen/måndagen och faktiskt kasta ägg på huset om dem inte ger oss godis.. hehe.. ME AND ELLEN ARE EVIL!
Tumblr.
28 okt, 2011 18:23 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Luna 1: Ska gå bus eller godis på söndagen/måndagen och faktiskt kasta ägg på huset om dem inte ger oss godis.. hehe.. ME AND ELLEN ARE EVIL! Siriusly? Kasta ägg? det är faktiskt jätteelakt, för ägg går inte bort, det blir fula fläckar kvar. ♏︎ 28 okt, 2011 18:27 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Katla: Skrivet av Luna 1: Ska gå bus eller godis på söndagen/måndagen och faktiskt kasta ägg på huset om dem inte ger oss godis.. hehe.. ME AND ELLEN ARE EVIL! Siriusly? Kasta ägg? det är faktiskt jätteelakt, för ägg går inte bort, det blir fula fläckar kvar. Okej, nu ska jag vara mer exakt, PLASTägg
Tumblr.
28 okt, 2011 19:02 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen