Durmstrang!??
Forum > Harry Potter > Durmstrang!??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag tror att det ligger i Ryssland, där Durmstrang ligger ska det ju vara väldigt kallt och snöigt, om man tänker på de där pälskapporna så låter det ju mer troligt också... Men i norr, i alla fall. xd
15 okt, 2011 13:55 |
|
Borttagen
|
Med tanke på att dem klär sig så varmt (i pälsar och så) så borde ju Durmstrang ligga i något kallt land...
15 okt, 2011 13:55 |
|
Amandan
Elev |
Alltid trott norra Ryssland. Känns inte som att deras skolklädnader skulle passa någon annanstans (t.ex Sverige, Norge, Tyskland, Bulgarien osv..) Bara en känsla jag alltid haft.
Min tumblr!
15 okt, 2011 15:36 |
|
ILoveUDracoMalfoy
Elev |
Jag trodde att det låg i Bulgarien??
That's my girlfriend!-Ronald Bilius Weasley 15 okt, 2011 15:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ILoveUDracoMalfoy: Jag trodde att det låg i Bulgarien?? Men Bulgarien är ju typ... varmt? 15 okt, 2011 15:39 |
|
grodan-boll
Elev |
Skrivet av ILoveUDracoMalfoy: Jag trodde att det låg i Bulgarien?? Krum kommer från Bulgarien, men skolan ligger inte där SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 15 okt, 2011 16:11 |
|
Angus
Elev |
15 okt, 2011 16:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag tror att det ligger i Ryssland, där Durmstrang ligger ska det ju vara väldigt kallt och snöigt, om man tänker på de där pälskapporna så låter det ju mer troligt också... Men i norr, i alla fall. xd Men alltså. Låt säga att det ligger i Norge: Norge gränsar faktiskt till Ryssland högst upp, och kan bli riktigt kallt! Durmstrang skulle absolut kunna ligga i Norge. I Norge finns det en del sjöar med berg runt omkring, och dessutom finns det en stad högt upp i Norge som är den enda staden i Skandinavien som har arktiskt klimat. XD Tänker hålla fast vid Norge tills Jo förklarar det, om hon nån gång gör det. Hoppas på 4e boken på Pottermore 15 okt, 2011 17:18 |
|
melle-hjrta
Elev |
tror på typ Sverige, Norge eller Ryssland
16 dec, 2011 18:00 |
|
Rawenclaw98
Elev |
Haha jag har alltid trott att det låg i Bulgarien XD
................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
16 dec, 2011 18:22 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen