Hur tar du dig till skolan?
Forum > Off Topic > Hur tar du dig till skolan?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
IamAK
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Borttagen: high five!! Skrivet av GinnyOlivia: Går, det tar mellan 20 och 30 sekunder, om jag skyndar mig. Bor granne med skolan. fan va chill ni har det! 10 okt, 2011 20:56 |
|
Salle
Elev |
10 okt, 2011 20:56 |
|
Somnium
Elev |
10 okt, 2011 20:56 |
|
Borttagen
|
gå -> tunngnislande lidingöbanan -> gå
10 okt, 2011 21:05 |
|
sweetfia
Elev |
Jag går till skolan, skolan är typ framför där jag bor xD Så det tar ca 2-4 minuter
10 okt, 2011 21:07 |
|
Hotissue
Elev |
Beror på när jag börjar.... Om jag börjar tidigt så tar jag en direktbuss till Fridhemsplan och åker tunnelbana därifrån mot Hjulsta. Och om jag börjar senare så åker jag pendeltåg mot Märsta, byter i stan mot Bålsta och går av i Sundbyberg och går till tunnelbanan och åker mot Hjulsta... HAHA Projekt ♥
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
10 okt, 2011 21:08 |
|
Jegli
Elev |
tar bussen. beroende på traffiken 10-15 minuter dörr till dörr
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 10 okt, 2011 21:11 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
10 okt, 2011 21:13 |
|
Minidjuret
Elev |
Cykel 2-5 min, buss ca 30 min och sedan gå 10 sekunder, framme^^
10 okt, 2011 21:20 |
|
Enchanted
Elev |
Antingen så går jag i en friggin halvtimme till bussen eller så blir jag skjutsad ;P
10 okt, 2011 21:28 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen