Vad drömde du i natt?
Forum > Off Topic > Vad drömde du i natt?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Drömde att jag dansade med Honom med stort H på ett disco... ♥
1 nov, 2011 18:12 |
|
Borttagen
|
minns inte...
1 nov, 2011 18:13 |
|
Borttagen
|
Att jag var med i WWII :s
1 nov, 2011 18:19 |
|
Salle
Elev |
1 nov, 2011 20:01 |
|
Smile
Elev |
^Jag gjorde en innan
Draco Malfoy+Julia Malfoy=Om några år gifta och har två barn! Rose och Justin :)<3
Glöm inte att läsa och kommentera min ff Jamie Mallow´s första år på Hogwarts [SV]
2 nov, 2011 15:37 |
|
baramin
Elev |
Att min syster skulle fylla år, och jag köpte garn och stickor till henne. Tog typ en timme att välja garn. Det blev 175 kronor som jag betalade med kort, och när jag väl hade gjort det frågade han bekom disken om det var läskigt. Det var det.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 2 nov, 2011 15:41 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Att jag var med i WWII :s Det drömde jag också, min familj blev mördad D: Men jag fortsatte leva och blev en zombie och avr helt elak och dödade folk *HOST* Vilka vanliga drömmar jag har!
Tumblr.
2 nov, 2011 16:10 |
|
Borttagen
|
Igår måste jag bara säga att jag drömde om ett terrordåd i stockholm i tunnelbanorna och sånt så jag fick typ panik. Sen helt plötsligt blev det en jätte stor explosion och sen försvann jag och vaknade upp som ett osynligt spöke hos terroristerna och såg hur dom hade sig o.o CREEPY!
Sen ikväll drömde jag om att jag och Tom Felton var ute och åkte skidor, all snö smälte och han dog typ (RIP!) och jag hamnade på en öde ö, började surfa loss och simmade där ifrån 3 nov, 2011 12:11 |
|
baramin
Elev |
Jag var på Popkollo, som av någon anledning hölls på min låg- och mellanstadieskola. Några av mina vänner från den skoltiden bar där och spelade bandy, och några andra folk, som jag träffat på Popkollo satt i ett sånt här lekplatsnät och snackade. Jag var med popkollovännerna, men ville vara med skolfolket också. Plötsligt försvann alla, och jag gick till sovsalen, som fanns i skolans musikkällare, för att packa upp mina saker. Jag hade dock glömt att ta med madrass, täcke och kudde, så jag lade mitt lakan, påslakan och örngott direkt på golvet. Längst ner i väskan hittade jag däremot ett par orangea öronproppar och ett löpband( ♥ )som jag antog att mamma hade lagt ner. Sen gick jag iväg och letade efter alla andra, och vaknade. HURRA.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 3 nov, 2011 12:21 |
|
J00KERN
Elev |
Jag drömde att jag var på den där Titanic båten och den stora bläckfisken Kraken i pirates of the carribbean kom och åt upp båten fast jag överlevde med Harry Potter.
hahahha asså mina drömmar är så sjukt random </3 ![]()
3 nov, 2011 14:27 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen