Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Favorit i Idol?

Forum > Off Topic > Favorit i Idol?

1 2 3 4 5 6 7 8
Användare Inlägg
Ida S
Lärare

Avatar


Moa Lignell och Linni är så extremt proffsiga, Olle är helt underbar men varför klippte dom av honom håret <///////3 och Robins kompetens som sångare blows me away :-)

"we live together, and harry does all the cooking."

8 okt, 2011 15:07

Elley
Elev

Avatar


Skrivet av Ida S:
Moa Lignell och Linni är så extremt proffsiga, Olle är helt underbar men varför klippte dom av honom håret <///////3 och Robins kompetens som sångare blows me away :-)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lbvhvsNl4u1qap66jo1_500.gif http://nouw.com/ellenfelixson/

8 okt, 2011 15:09

Borttagen

Avatar

+1


Jag tycker visserligen att Moa är bra, men jag tycker inte att hon är fantastisk. Dock kan jag förstå att andra tycker det.

Min personliga favorit är Molly - hon är enligt mig en fantastisk sångerska och hennes power blows me away.

8 okt, 2011 15:17

superman
Elev

Avatar


Molly och Ture Olle för man måste göra det när dom gick ut min skola i våras och så sjunger dom ju skitbra också!

8 okt, 2011 16:23

Borttagen

Avatar


Linni är min favo sen kommer nog Olle

8 okt, 2011 16:37

Borttagen

Avatar


Har ingen favorit men. Linni, Molly och Moa är rätt så bra.

Jag känner Roshanas lillasyster Sofia c: Vi är nära vänner. Min pappa jobbar inom musikbranchen och han har jobbat med Roshana innan hon var med i Idol. Olle Hammar är jag en bekant till. Mitt hjärta brast när han klippte bort sin afro...

8 okt, 2011 16:55

Celebikai
Elev

Avatar


Linni och Moa c:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F5e1b4e892ac80beefb04a19df526215e%2Ftumblr_mi7yitfMRq1qhvxigo4_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fabb13ebfa3a32cfa38d69acd20e1468d%2Ftumblr_mi7yitfMRq1qhvxigo5_250.gif

8 okt, 2011 16:58

tyri
Elev

Avatar


jag tycker inte om idol specielt mycket, men när jag hörde Moa började jag titta ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m8tdsaHxLY1r6fzhv.gif

8 okt, 2011 17:04

Enchanted
Elev

Avatar


Jag följer inte Idol i år men igår såg jag ett program, och jag tycker inte att någon är så speciellt bra. Nu hann jag bara se kanske 5 stycken och två av de tyckte jag sjöng falskt

8 okt, 2011 17:07

Ladusvalan
Elev

Avatar


Mina favoriter är nog Olle, Molly och Moa, fast sist tycker jag att alla var lite sisådär (de brukar vara bättre i vanliga fall)...

8 okt, 2011 17:07

1 2 3 4 5 6 7 8

Forum > Off Topic > Favorit i Idol?

Du får inte svara på den här tråden.