Favorit i Idol?
Forum > Off Topic > Favorit i Idol?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida S
Lärare |
Moa Lignell och Linni är så extremt proffsiga, Olle är helt underbar men varför klippte dom av honom håret <///////3 och Robins kompetens som sångare blows me away :-)
"we live together, and harry does all the cooking." 8 okt, 2011 15:07 |
|
Elley
Elev |
Skrivet av Ida S: Moa Lignell och Linni är så extremt proffsiga, Olle är helt underbar men varför klippte dom av honom håret <///////3 och Robins kompetens som sångare blows me away :-)
http://nouw.com/ellenfelixson/
8 okt, 2011 15:09 |
|
Borttagen
|
Jag tycker visserligen att Moa är bra, men jag tycker inte att hon är fantastisk. Dock kan jag förstå att andra tycker det.
Min personliga favorit är Molly - hon är enligt mig en fantastisk sångerska och hennes power blows me away. 8 okt, 2011 15:17 |
|
superman
Elev |
Molly och Ture Olle för man måste göra det när dom gick ut min skola i våras
8 okt, 2011 16:23 |
|
Borttagen
|
Linni är min favo sen kommer nog Olle
8 okt, 2011 16:37 |
|
Borttagen
|
Har ingen favorit men. Linni, Molly och Moa är rätt så bra.
Jag känner Roshanas lillasyster Sofia c: Vi är nära vänner. Min pappa jobbar inom musikbranchen och han har jobbat med Roshana innan hon var med i Idol. Olle Hammar är jag en bekant till. Mitt hjärta brast när han klippte bort sin afro... 8 okt, 2011 16:55 |
|
Celebikai
Elev |
8 okt, 2011 16:58 |
|
tyri
Elev |
8 okt, 2011 17:04 |
|
Enchanted
Elev |
Jag följer inte Idol i år men igår såg jag ett program, och jag tycker inte att någon är så speciellt bra. Nu hann jag bara se kanske 5 stycken och två av de tyckte jag sjöng falskt
8 okt, 2011 17:07 |
|
Ladusvalan
Elev |
Mina favoriter är nog Olle, Molly och Moa, fast sist tycker jag att alla var lite sisådär (de brukar vara bättre i vanliga fall)...
8 okt, 2011 17:07 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen