villket är det coolarste spöket
Forum > Harry Potter > villket är det coolarste spöket
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Myrtle! ehheheh, höll på att skratta ihjäl mig i fyran, hon bara: bra, det tog mycket längre tid för den andra pojken, då var nästan all skum väck. AHAHAHHAHAHAH!
7 okt, 2011 21:33 |
|
Borttagen
|
The Grey Lady ;D
7 okt, 2011 21:35 |
|
MonsterCookie
Elev |
Pa - Pa - Peeves ;D Alltid! ♥ Och Myrtle. I SHIP PEERTLE!
wolfstar deserved better. 7 okt, 2011 22:04 |
|
NinaE
Elev |
nästan huvudlöse Nick
8 okt, 2011 10:53 |
|
Borttagen
|
The Grey Lady
8 okt, 2011 15:59 |
|
Dramione99
Elev |
Jag tycker om Nästanhuvudlösa Nick!
8 okt, 2011 16:00 |
|
Borttagen
|
Inte för att man får se så mycket av honom, men jag älskar Tjocke Munkbrodern. :3
8 okt, 2011 16:30 |
|
Ladusvalan
Elev |
Hmm... Svår fråga! Fast jag tror att jag gillar nästan huvudlöse Nick bäst!
8 okt, 2011 17:05 |
|
ElvinLC
Elev |
Jag vet att peeves inte är ett spöke men om han räknas så helt klart han! Innerst inne är han god och lojal. Som i sjuan är han med i striden, skrattade jätte mycket åt hans sång efter voldemorts död. Men Myrtle är också väldigt rolig.
Do not pity the dead, Harry. Pity the living. And above all those who live without love - Dumbledore 8 okt, 2011 17:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MonsterCookie: Peeves är inget spöke. Han är en poltergeist.Pa - Pa - Peeves ;D Alltid! ♥ Och Myrtle. I SHIP PEERTLE! 8 okt, 2011 17:53 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen