Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

villket är det coolarste spöket

Forum > Harry Potter > villket är det coolarste spöket

1 2 3 4 5 6 ... 10 11 12
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Myrtle! ehheheh, höll på att skratta ihjäl mig i fyran, hon bara: bra, det tog mycket längre tid för den andra pojken, då var nästan all skum väck. AHAHAHHAHAHAH!

7 okt, 2011 21:33

Borttagen

Avatar


The Grey Lady ;D

7 okt, 2011 21:35

MonsterCookie
Elev

Avatar


Pa - Pa - Peeves ;D Alltid! ♥ Och Myrtle. I SHIP PEERTLE!

wolfstar deserved better.

7 okt, 2011 22:04

NinaE
Elev

Avatar


nästan huvudlöse Nick och Myrtle

8 okt, 2011 10:53

Borttagen

Avatar


The Grey Lady Eller Myrtle.

8 okt, 2011 15:59

Dramione99
Elev

Avatar


Jag tycker om Nästanhuvudlösa Nick!

8 okt, 2011 16:00

Borttagen

Avatar


Inte för att man får se så mycket av honom, men jag älskar Tjocke Munkbrodern. :3

8 okt, 2011 16:30

Ladusvalan
Elev

Avatar


Hmm... Svår fråga! Fast jag tror att jag gillar nästan huvudlöse Nick bäst!

8 okt, 2011 17:05

ElvinLC
Elev

Avatar


Jag vet att peeves inte är ett spöke men om han räknas så helt klart han! Innerst inne är han god och lojal. Som i sjuan är han med i striden, skrattade jätte mycket åt hans sång efter voldemorts död. Men Myrtle är också väldigt rolig.

Do not pity the dead, Harry. Pity the living. And above all those who live without love - Dumbledore

8 okt, 2011 17:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av MonsterCookie:
Pa - Pa - Peeves ;D Alltid! ♥ Och Myrtle. I SHIP PEERTLE!
Peeves är inget spöke. Han är en poltergeist.

8 okt, 2011 17:53

1 2 3 4 5 6 ... 10 11 12

Forum > Harry Potter > villket är det coolarste spöket

Du får inte svara på den här tråden.