det värsta med voldermort
Forum > Harry Potter > det värsta med voldermort
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Att han är så pruttigt ful Haha helt rätt 11 okt, 2011 17:22 |
|
Borttagen
|
Jag gillar allt med Voldemort. En av dom bästa karaktärerna ju!
Men det värsta är väll att han såg till att hans morbror (Morfin) hamnade i Azkaban, hade gärna läst mer om honom. Tycker han verkade stört skön! 11 okt, 2011 17:27 |
|
Ginnny
Elev |
Hans näsa e jätte irriterande!
12 okt, 2011 15:12 |
|
Borttagen
|
Att han är den ondaste människan i trollkarlsvärlden!
12 okt, 2011 16:23 |
|
parkinson123
Elev |
12 okt, 2011 16:49 |
|
Salle
Elev |
12 okt, 2011 16:50 |
|
Tonkss
Elev |
Det värsta med Voldemort (enligt mig och som några andra har nämnt tidigare) är väll att han utöver den mörkaste magi man kan tänka sig, alltså att han skapar horokruxer, dödar folk för nöjes skull och njuter av det?
12 okt, 2011 16:55 |
|
Borttagen
|
Voldemort är en av mina favoritkaraktärer men nu får jag vara en snäll flicka och säga vad som är det värsta med honom.
Voldemort känner ingen kärlek. Han vet inte hur starkt det är med kärlek. Att mörda är också fel, men det är ju en del av honom. 18 okt, 2011 18:21 |
|
Josefinpotter
Elev |
haha, ja han har ju typ ingen näsa!?!? :O
Gryffindor :D 19 okt, 2011 15:03 |
|
Dramione99
Elev |
Det värsta med Voldy är helt enkelt att han är värst!
19 okt, 2011 16:29 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen