om du skule vara nån i hp vem skule du vara
Forum > Harry Potter > om du skule vara nån i hp vem skule du vara
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
sofieperverto
Elev |
Helt klart Hermione!
- HP4L gänget - 7 okt, 2011 19:57 |
|
JokerSpel
Elev |
Hm...jag vill vara en svensk-kortnossig!<----Stavas det så?
"There's nothing wrong...I just felt a sudden attraction to this...iron support."//Karl 7 okt, 2011 20:03 |
|
Borttagen
|
Dobby!; han är så snäll och modig...
men tyvärr dör han ju väldigt tidigt:: 7 okt, 2011 20:12 |
|
ebbavladimir
Elev |
Ginny Weasley
7 okt, 2011 20:31 |
|
Ascendio
Elev |
Jag skulle nog vara Hermione, någon av Weasley tvillingarna eller Luna. Jag tycker om Luna =)
Tom Felton, really beautiful.
10 okt, 2011 17:42 |
|
Tonkss
Elev |
10 okt, 2011 17:58 |
|
Borttagen
|
Ginny
10 okt, 2011 18:00 |
|
theodor_aeroblast
Elev |
Neville!
Vad du än gör låt inte bli att bli min vän! :D 10 okt, 2011 18:01 |
|
joel9324
Elev |
10 okt, 2011 18:02 |
|
Fang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Väldigt tidigt? Sjunde boken är väl inte så tidigt?Dobby!; han är så snäll och modig... men tyvärr dör han ju väldigt tidigt:: 10 okt, 2011 18:03 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen