Tvillingtråden
Forum > Off Topic > Tvillingtråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av Enchanted: Folk säger att jag är skitlik mina kusiner och att dem tror vi är typ syskon, men vi är ju inte lika alls. Jag tror att det är något man inte ser eftersom man är tillsammans typ hela tiden. Förstår du?Jag får också höra att jag är jättelik min ett-år-och-6-månader yngre syster! Fast inte så lika att vi skulle kunna vara tvillingar, hon ser yngre ut
8 okt, 2011 17:23 |
|
Jegli
Elev |
yes i do! jag och min tvillingsyter har en kompis som alla säger är jättelik oss. de tror att vi är trillingar^^ själv tycker jag inte alls att hon är lik
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 9 okt, 2011 14:30 |
|
Tonkss
Elev |
Förut brukade folk tro att jag och min stora syster var tvillingar, fast jag var blond, hon mörkhårig, hon har fräknar, jag inga, hon har gröna ögon, jag har blå, och så är hon ett huvud längre än mig...
9 okt, 2011 19:27 |
|
MissFniss
Elev |
9 okt, 2011 19:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MissFniss: Skulle jättegärna vilja ha en tvillingssyster! Inte jag.. 9 okt, 2011 19:50 |
|
Jegli
Elev |
^why not?
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 9 okt, 2011 19:59 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen