Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Lily Potters första år på Hogwarts

Forum > Fanfiction > Lily Potters första år på Hogwarts

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
amanda1104
Elev

Avatar

+1


Skrivet av MollyWeasley:
Super bra men läs det här under!

Skrivet av amanda1104:
Här kommer ett till kapitel
Kap 12
..............................................................................................

När dom flög in i köket såg dom att alla hade vaknat och satt och åt frokost.
-Titta vad jag fick i julklapp av Alicias familj, sa Lily.
-Du fick din kvast i alla fall, suckade Ginny, man du behöver inte förstöra huset för det.
-Okej, svarade Lily glatt.
Och så satte dom sig ner för att äta fråkost.
När dom flög in i köket såg dom att alla hade vaknat och satt och åt frokost.
-Titta vad jag fick i julklapp av Alicias familj, sa Lily.
-Du fick din kvast i alla fall, suckade Ginny, man du behöver inte förstöra huset för det.
-Okej, svarade Lily glatt.
Och så satte dom sig ner för att äta fråkost.


du har skrivit samma sak två gånger! hihi


Ok, Snart kommer nästa kap fantasin har tagit semester och kommer till baka den 24/1 tuvär

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

23 jan, 2012 19:35

bods168
Elev

Avatar


amanda1104Inte illa syrran...

Älskar er figurskating

26 dec, 2012 21:02

1 2 3 4 5

Forum > Fanfiction > Lily Potters första år på Hogwarts

Du får inte svara på den här tråden.