Fina namn-tråden
Forum > Off Topic > Fina namn-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Danzi
Elev |
6 okt, 2011 21:42 |
|
expelliarmus
Elev |
6 okt, 2011 21:47 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Enchanted: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Enchanted: Skrivet av Ginnyy: Mina två favoriter just nu är Emmett och Katniss ^^ Twilight och Hungerspelen? Men jag håller verkligen med dig om att det är sjukt fina namn Namnet Emmett har jag haft en crush på sen lååångt innan Twilights tid, men ah Katniss är väl ganska självklart ett Hungerspelen namn x) Jag hade aldrig hört talas om Emmett innan twilight x'( Jag skulle kunna tänka mig att pryda en av mina (och Darrens lol xD ) framtida ungar med det, men alla skulle förknippa det med twilight OMG jag börjar tro att våra hjärnor är tvillingar! Jag planerar att skaffa ett barn med Darren som heter Emmett, och once upon a time var jag en Twilight-nörd... x) Creepy...o.O Awesome minds think alike! 6 okt, 2011 21:50 |
|
Bugglan
Elev |
Jag älskar namnet Nora ♥
6 okt, 2011 22:04 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Mmmmm kom även på att jag älskar namnet: Nathalie
Dock är engelska uttalet på Nathalie/Natalie tusen gånger finare än det svenska. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 6 okt, 2011 22:30 |
|
Twix
Elev |
Några fina namn:
Nova Arina Luna Lily Elli Cassandra Nacrissa Fast själv har jag världens fulaste namn! 6 okt, 2011 23:08 |
|
Borttagen
|
Finns det inte redan en sån här tråd? Jag har för mig det, i alla fall... :O
7 okt, 2011 08:01 |
|
expelliarmus
Elev |
^ Jo, har också sett den för någon månad sedan. Dock är det ju omöjligt att hitta trådar med sökfunktionen nuförtiden -.-
7 okt, 2011 10:28 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Juni, Jasmin, Emma, Rebecca, Ben, Love, Tim och Nilas är några riktigt fina namn enligt mig Juni och engelska April är så fiiiina :' Jag älskar också familjen Malfoy/Blacks namn, allt har med rymden och så att göra, älskart!♥ Jaha. 7 okt, 2011 12:07 |
|
Borttagen
|
Några personliga favoriter: Rosalinda, Ofelia/Ophelia, Liv, Anna-Maria, Cecilia, Thilde, Daphne,
Sedan tycker jag faktisk att Yué är fint, måne på kinesiska. (Lite såhär namn jag skulle kunna ge en eventuell framtida dotter i mellannamn då månen har med vatten att göra och jag är sjöman.. =) ) Finns även flera "vanliga" namn jag tycker är fina, men den listan kan bli lång Orkar bara lista flicknamn nu 7 okt, 2011 12:37 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen