Hur skulle era kompisar beskriva er?
Forum > Off Topic > Hur skulle era kompisar beskriva er?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Noctum
Elev |
jag kan nog beskrivas som lättlurad... ibland x3 min kompis har gjort samma skämt på mig minst 7 ggr o jag har gått på det varje gång :c utom en :3
8 okt, 2011 12:32 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen