Emma Watson > ny hårfärg
Forum > Harry Potter > Emma Watson > ny hårfärg
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anapneo
Elev |
3 okt, 2011 23:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av childhoodlight: Skrivet av Borttagen: När vi är ändå är inne på Hermiones hår så har jag en fråga jag bara hört på ryktesvägar. Är Emma blond i sitt naturliga hår? Ljusbrun! Okej, Tack 3 okt, 2011 23:03 |
|
Borttagen
|
Tycker inte att hon passade i den hårfärgen.
Snyggare som brunett, och långt hår. xc 4 okt, 2011 17:33 |
|
bellatrix lestrange!!
Elev |
snyggt!!
Jag är är en slytherin elev. ORGINALET! 4 okt, 2011 17:34 |
|
Borttagen
|
Tyckte det var riktigt fint.
4 okt, 2011 18:19 |
|
MonsterCookie
Elev |
She's now oficially a Weasley.
Såg väl fint ut ^^ wolfstar deserved better. 4 okt, 2011 19:00 |
|
Pixie
Elev |
4 okt, 2011 19:01 |
|
Borttagen
|
men gud fett badass hon är!
4 okt, 2011 19:09 |
|
childhoodlight
Elev |
4 okt, 2011 19:20 |
|
Borttagen
|
Men gud!
Först ska hon klippa håret till kort. Nu så byter hon hårfärg. En sak till. Har hon blivit en Weasley? 4 okt, 2011 19:23 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen