Frukostvanor
Forum > Off Topic > Frukostvanor
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Jag äter alltid frukost, men jag har inte gjort det idag ännu. Oftast blir det en macka eller två, och typ juice. Orkar aldrig göra gröt... Och jag vet att "Men det är inte alls jobbigt!" men jag orkar inte ändå. e_O
2 okt, 2011 12:45 |
|
Borttagen
|
Frukost är den viktigaste måltiden om dan!Så ja jag äter frukost-
2 okt, 2011 12:47 |
|
Borttagen
|
Äter alltid frukost, skulle aldrig kunna hoppa över dagens viktigaste måltid! Två frukostknäcke med vallmofrön och Philadelphia Light och sen kaffe. Med mjölk - utan mjölk går inte!
2 okt, 2011 13:15 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
Mår illa om jag äter på morgonen, så nej, äter inte frukost utan brukar ta med en macka eller frukt istället och äta senare i skolan. På helgerna när jag går upp senare äter jag däremot frukost, fast inte så mycket, kanske ett glas mjölk/juice och en macka.
All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 2 okt, 2011 13:22 |
|
expelliarmus
Elev |
2 okt, 2011 16:20 |
|
baramin
Elev |
Oftast ingenting, men nu åt jag rostade mackor med lemoncurd.
Jag tycker verkligen inte om att äta frukost när någon annan ser på. Okej om det är en vän eller så, men ingenting kan förstöra min morgon som att komma ner för trappan och se mamma, pappa och syster sitta och dricka förmiddagskaffe vid matbordet. Haha, vet inte varför. she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 2 okt, 2011 16:25 |
|
Elley
Elev |
2 okt, 2011 16:26
Detta inlägg ändrades senast 2011-10- 2 kl. 16:30
|
|
GinnyOlivia
Elev |
2 okt, 2011 16:27 |
|
Elley
Elev |
2 okt, 2011 16:30 |
|
GinnyOlivia
Elev |
2 okt, 2011 16:31 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen