Skåpnummer?
Forum > Off Topic > Skåpnummer?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Roretta
Elev |
Skrivet av Borttagen: HAHAHAHAHAAHHA fint nummer!ööverskååp like aa boosss numero 666 >:'D kommer ihåg en gång när jag skulle ta blodprov och fick den kölappen. Dog lite. Berits hand touched fried chicken. /proud 1 okt, 2011 16:37 |
|
Borttagen
|
Jag har inget skåp än, men ska få nästa år. Då ska jag var först på 7!
1 okt, 2011 16:40 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har inget skåp än, men ska få nästa år. Då ska jag var först på 7! Fusk Ebba. Får man välja? 57 är mitt tal isf.
1 okt, 2011 16:57 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av Losa: Skrivet av ikka: När jag fick mitt skåp förra året var vi dryg 1200 elever, antagligen ännu fler nu. Stor skola :o det är ju ganska vanligt för en gymnasieskola(för det är det väl?) ändå. skolan jag går på har också över 1000 elever... 1 okt, 2011 17:00 |
|
Emily
Elev |
384, världens sämsta nummer. Och underskåp :c
Fast det kanske är bäst, är inte så lång så når inte riktigt i överskåpen.. HAHAHAH. :c "I thought.. you were going.. to keep her.. safe.." http://acciosuccess.tumblr.com/
1 okt, 2011 17:10 |
|
adliitam
Elev |
1 okt, 2011 17:16 |
|
Borttagen
|
Vi har inte under- och överskåp, utan alla skåp är typ 150 cm i höjd och står uppradade bredvid varann.. heh. Jag tror jag har skåpnr 473.. Men jag vet faktiskt inte HAHA. Brukar inte kolla ^^
1 okt, 2011 17:21 |
|
J00KERN
Elev |
bara min skola som inte har nummer? ;o
Men det är typ bara för vår skola är så liten. men jag har överskåp iaf ^^. ![]()
1 okt, 2011 17:29 |
|
Blaire
Elev |
202
Usch vad jag HATAR mitt skåp! Den står bredvid en kille jag avskyr sen över ( mitt skåp är under skåp ) är det en liten fjortis-wb tjej som jag också ogillar. Gissa vad som blir bättre? Hela hennes gäng är runt mitt skåp så jag får stå ut med deras j'vla tjafs när jag försöker ta min grejer.... Ge mitt gammal skåp tillbaka!
Heter Rainholly9 i pottermore
1 okt, 2011 17:37 |
|
childhoodlight
Elev |
Jag har överskåp!
I sexan hade jag överskåp, i sjuan underskåp, i åttan underskåp och nu i nian har jag överskåp igen! Pinsamt nog vet jag inte vad mitt skåpsnummer är...
1 okt, 2011 19:27 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen