Otur?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vet faktiskt inte... Jag vinner alltid i lotton, och de irriterar andra så det kan man väl kalla för otur? Otur?! Du har världens tur ju! :O ![]()
27 sep, 2011 21:38 |
|
Latmask
Elev |
När jag har otur så håller det typ alltid i sig en hel dag. Tur jag inte har otur ofta
27 sep, 2011 21:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av superman: Skrivet av Borttagen: räknas otur att alltid åka dit för saker? skyldig som oskyldig? jag blir alltid anklagad eller busted... why me? you cruel world! Jag är tvärtom, blir aldrig busted. Blir däremot anklagad och straffad när jag inte gjort något alls Samma här 27 sep, 2011 21:59 |
|
Margaret
Elev |
Slå i huvudet i "dörrkarmen" på bilen är något jag lyckas med rätt ofta. Jag är rätt bra på att slå i huvudet överallt i och för sig.
![]()
27 sep, 2011 22:03 |
|
Grace
Elev |
Skrivet av Margaret: Slå i huvudet i "dörrkarmen" på bilen är något jag lyckas med rätt ofta. Jag är rätt bra på att slå i huvudet överallt i och för sig. Jag brukar fastna med håret i bildörren... haha All people smile in the same language <3 27 sep, 2011 22:17 |
|
Borttagen
|
Klämde handen i en bildörr när jag var lite.
28 sep, 2011 12:54 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen