Vilken färg?
Forum > Harry Potter > Vilken färg?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LaylaCatcher
Elev |
Skrivet av Savi: Jag är supernöjd med alla elevhemsfärgerna. Skulle inte kunna ändra det. Och har svårt att sätta in mig i hur det skulle varar Är också nöjd! Inget annat passar lika bra! Imagination and dreaming is my life 12 dec, 2011 16:53 |
|
Artemis
Elev |
Asså saken är den att jag tycker färgerna passar väldigt bra endå :O och att man ska inte ändra det xD
14 dec, 2011 12:52 |
|
Molly Tonks
Elev |
Jag är nöjd med de vanliga färgerna
HAR EN FF OM LUNA! <3 (Heter 'Inte som du tror') ----> http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=29993
14 dec, 2011 12:58 |
|
VanillaBumbleberry
Elev |
Jag tycker att det är bra som det är!
14 dec, 2011 13:22 |
|
harrypotter tjejen
Elev |
Jag är nöjd med den färgen jag har på min elevhems-flaga men det skulle vara tufft med svart och lila
Harry Potter är bäst <3 20 dec, 2011 18:19 |
|
missdumbledore
Elev |
Jag skulle vilja ha en mörk orange färg med en vit/silvrig glittrig örn.
Men jag älskar dom som dom är! ![]() http://i43.tinypic.com/14vtmk9.gif 20 dec, 2011 18:30 |
|
Harry Potter <3 <3
Elev |
det är snyggt med gult men det skulle också passa rosa och grönt
H+S=BFF 21 dec, 2011 09:51 |
|
Lills
Elev |
21 dec, 2011 10:53 |
|
Weasley
Elev |
Ravenclaws är bra som den är
21 dec, 2011 19:24 |
|
EpicFaiil
Elev |
grönt och svart passar mig
22 jan, 2012 18:02 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen