vilka hp filmer och böcker gillar ni och inte?
Forum > Harry Potter > vilka hp filmer och böcker gillar ni och inte?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag tycker inte om Flammande Bägaren
den är tråkig jag har inte läst boken för att jag är dyslektiker så boken kan jag inte säga någonting om ännu Hemligheternas Kammare är häller inte bra i film den är också tråkig jag håller faktiskt på läsa den boken men den är lite tråkig den med resten av filmerna är bra och jag kan inte säga någonting om böckerna efter hemligheternas kammare men den första va bra 1 okt, 2011 15:06 |
|
fredrika
Elev |
tycker inte om halvblondsprinsen på film, boken är mycket bättre!
och bästa tycker jag första och sista är ![]() follow me on instagram, @fredrikaanderson 1 okt, 2011 16:26 |
|
tite
Elev |
HALLÅ, JAG TROR ATT NÅGON MISSADE ATT GÖRA SPOILERVARNINGAR!!
Why does the world, as I know it, keep on bringing me down? 1 okt, 2011 16:29 |
|
viktor
Elev |
jag hoppas inte ni förstör min tråd
14 okt, 2011 18:13 |
|
SweetSweet
Elev |
Jag tycker inte att någon film eller bok är dålig!
If I'm louder, would you see me? Would you lay down, in my arms and rescue me. 'Cause we are the same, you save me. When you leave it's gone again... 14 okt, 2011 18:15 |
|
viktor
Elev |
inte jag heller
14 okt, 2011 18:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av fredrika: tycker inte om halvblondsprinsen på film, boken är mycket bättre! och bästa tycker jag första och sista är Håller med om det där med Halvblodsprinsen, bästa filmen är nog Dödsrelikerna del 2! 14 okt, 2011 18:52 |
|
Pigilinis
Elev |
Jag tycker Dödsrelikerna part 1 är en av dom sämsta.....
14 okt, 2011 20:22 |
|
Borttagen
|
Första för att allt började där å fjärde för att den e skitbra!
14 okt, 2011 21:47 |
|
jonathan monkey
Elev |
jag gillar dödsrelikerna del 2 på film och dödsrelikerna på bok. Jag gillar minst 2:an både på bok och film
26 okt, 2011 17:12 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen