Ditt starkaste ämne?
Forum > Off Topic > Ditt starkaste ämne?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Johanna.
Elev |
^höhö, coolt att gå i en Amerikansk skola :'D
Slöjd, Bild, Musik och sånt skojsigt Och verkligen inte matte ;P
25 sep, 2011 14:40 |
|
adliitam
Elev |
25 sep, 2011 14:41 |
|
Borttagen
|
jag suger på matte. men jag är inte ensam. allvarligt.
http://wowfunniestposts.tumblr.com/post/9697592163/reblog-if-you-suck-at-math den här posten har 3,882,975 notes ♥ 25 sep, 2011 15:51 |
|
Ladusvalan
Elev |
Mitt starkaste ämne är språk i alla dess former (dvs. de språk jag läser); franska, engelska och svenska.
25 sep, 2011 16:00 |
|
Borttagen
|
Enligt beygen: matte, musik, fysik, kemi och historia.
Enligt mig själv: Alla de ovanstående, men främst modersmål! 25 sep, 2011 18:42 |
|
Enchanted
Elev |
Engelska, matte, svenska och so
25 sep, 2011 18:46 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
25 sep, 2011 19:01 |
|
Salazar1
Elev |
Idrott och engelska...
Jag HATAR engelska hatarhatarhatar det verkligen! Men ändå är jag ju bra på det (suck) Slytherin Pride 25 sep, 2011 19:02 |
|
Borttagen
|
Musik och svenska!
25 sep, 2011 19:12 |
|
ikka
Elev |
Eheh, jag hade mvg i alla förra året :$ Vet ärligt talat inte hur det gick till. Visst, jag är duktig, men jag förväntade mig inte så bra betyg.
I år vettefan. Allt känns mycket jobbigare. Svenska & naturkunskap kanske. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
25 sep, 2011 20:33 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen