Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skolfoto!

Forum > Off Topic > Skolfoto!

1 2 3 4 5 6 ... 10 11 12
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Knizzlare - Håhå C:

24 sep, 2011 14:16

childhoodlight
Elev

Avatar


Skrivet av Elley:
Vi är 12 stycken i min klass, 88 stycken på hela skolan ^^

På mina kusiners skola går det ca. 30 elever och det är en 1-2-3a och 4-5-6a :'3
Skrivet av Knizzlare:
^ På min förra skola var vi runt 80 elever vi med och i vår klass gick det som sagt 13 pers

OJ.... det går 620 elever på min skola hahaha

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

24 sep, 2011 16:41

accioron
Elev

Avatar


I skolan jag gick på i lågstadiet gick det knappt 60 elever... I min klass var vi 4 tjejer och två killar. Kul! Den lades ner haha♥

24 sep, 2011 16:46

Borttagen

Avatar


Det är från dagis till 9an i min skola så vi är rätt så många c:

24 sep, 2011 16:46

Borttagen

Avatar


Gruppbilden blev den bästa på många år men mitt ansikte ser snett ut xd Men självbilden, fy fabian va ful!

24 sep, 2011 17:04

scarhead
Lärare

Avatar


hade det veckan efter vi börjat, hade en vit tröja med lilla my, jeans och en tröja över, blev rätt nöjd!
fick stå upp med, tjohej!
vi är 16 stycken i klassen, vi skulle vara mer om inte min kompis slutade efter sommaren, två mer kompisar som byte till engelska skolan och en kille som aldrig dök upp och flyttade....

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

24 sep, 2011 17:08

Borttagen

Avatar


Vi har inte tagit än, och jag har ingen aning om när vi ska ta, haha. Jag har aldrig blivit helnöjd med ett skolfoto, men jag bryr mig inte så mycket heller. ^^

24 sep, 2011 17:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Vi har inte tagit än, och jag har ingen aning om när vi ska ta, haha. Jag har aldrig blivit helnöjd med ett skolfoto, men jag bryr mig inte så mycket heller. ^^

Nej, inte jag heller, igentligen. Det är bara det att alla tonåringar i hela staden kommer att köpa den där katalogen...

24 sep, 2011 18:01

Borttagen

Avatar


Orkar aldrig bry mig om skolfoton, går dit som jag är den dagen. Tar fotona, drar därifrån och sedan är det nog med det. x)

24 sep, 2011 18:04

expelliarmus
Elev

Avatar

+1


Vi är 13 st i min klass, vi var 19 st när vi började ettan (gymnasiet of course), höhö (a)
Vi valde att ha tema på bilden i år igen. Så där stod vi, tretton tappra naturare med regnkläder, stövlar, paraplyn, gigantisk badanka och massor av annat crap. Vi står även helt psykat xD Vårat tema var "Klass 2-varning, risk för naturkatastrof!" - fiffigt tycker jag, med tanke på att vi går i 2;an och är en naturklass.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lyvd2jjLx11qgje7ho1_400.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lsvd9cOJ7V1r4p3tmo1_500.png

24 sep, 2011 18:22

1 2 3 4 5 6 ... 10 11 12

Forum > Off Topic > Skolfoto!

Du får inte svara på den här tråden.