Varför tycker man om Bellatrix Lestrange
Forum > Harry Potter > Varför tycker man om Bellatrix Lestrange
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: jag tycker att hon är awesome! haha, jag älskar sklådespelerskan sjukt mycket och hon gör Bella precis som jag tänkt mej i böckerna! visst hon dödar Sirius (♥) och Dobby.. men Snape dödade ju Dumbeldore och alla tycker ju att han är helt underbar (haha) men Snape dödar Dumbledore för att Dumbledor bre honom om det, Bellatrix dödar sin egen KUSIN utan egentligen ha någon anledning, jag hade aldrig dödat min kusin även om han går mej på nerverna hon är helt enkelt galen jo men ändå, han har ju fortfarande dödat en person. 24 sep, 2011 17:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: jag tycker att hon är awesome! haha, jag älskar sklådespelerskan sjukt mycket och hon gör Bella precis som jag tänkt mej i böckerna! visst hon dödar Sirius (♥) och Dobby.. men Snape dödade ju Dumbeldore och alla tycker ju att han är helt underbar (haha) men Snape dödar Dumbledore för att Dumbledor bre honom om det, Bellatrix dödar sin egen KUSIN utan egentligen ha någon anledning, jag hade aldrig dödat min kusin även om han går mej på nerverna hon är helt enkelt galen jo men ändå, han har ju fortfarande dödat en person. han har nog dödat många 24 sep, 2011 17:56 |
|
Wilma Andrew
Elev |
Jag älskar Bellatrix även om man inte borde göra det...
24 sep, 2011 18:19
Detta inlägg ändrades senast 2011-10- 8 kl. 16:26
|
|
Miss.Aprikos
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss.Aprikos: Skrivet av Borttagen: she killed Sirius Black och njuter av det och skriker I killed Sirius Black, I killed Sirius Black, I killed Sirius Black, hahahahe are you coming to get me, hahahehe I killed Sirius Black, I killed Sirius Black hon är så grym Ja, verkligen. Hon är bara ond och hon njöt när hon dödade Sirius. Hon är bara läskig och ond, och jag är faktiskt god. bra att du är god åtminstone Haha! 24 sep, 2011 18:28 |
|
samfora
Elev |
Jag tänker inte på vilka hon dödat riktigt..... Vet inte riktigt varför, för när jag tänker på henne borde jag hata henne, men det gör jag inte. Hon är cool.
Hogwarts will always be there to welcome you home. 24 sep, 2011 18:54 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: jag tycker att hon är awesome! haha, jag älskar sklådespelerskan sjukt mycket och hon gör Bella precis som jag tänkt mej i böckerna! visst hon dödar Sirius (♥) och Dobby.. men Snape dödade ju Dumbeldore och alla tycker ju att han är helt underbar (haha) men Snape dödar Dumbledore för att Dumbledor bre honom om det, Bellatrix dödar sin egen KUSIN utan egentligen ha någon anledning, jag hade aldrig dödat min kusin även om han går mej på nerverna hon är helt enkelt galen Severus har ju dock mördat förut, speciellt under sin tid som Dödsätare. Han är nog inte heller någon jag skulle kunna kalla för "genomsnäll" :>
24 sep, 2011 19:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av childhoodlight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: jag tycker att hon är awesome! haha, jag älskar sklådespelerskan sjukt mycket och hon gör Bella precis som jag tänkt mej i böckerna! visst hon dödar Sirius (♥) och Dobby.. men Snape dödade ju Dumbeldore och alla tycker ju att han är helt underbar (haha) men Snape dödar Dumbledore för att Dumbledor bre honom om det, Bellatrix dödar sin egen KUSIN utan egentligen ha någon anledning, jag hade aldrig dödat min kusin även om han går mej på nerverna hon är helt enkelt galen Severus har ju dock mördat förut, speciellt under sin tid som Dödsätare. Han är nog inte heller någon jag skulle kunna kalla för "genomsnäll" :> nä, han är inte snäll, jag hade inte velat vara på hans lektioner 24 sep, 2011 19:55 |
|
Ms.Riddle
Elev |
Skrivet av Dante: Hur kan man inte tycka om henne? Galen, underhållande, rolig, skicklig och smart på samma gång. Fin blandning! OCH SNYGG. Fast jag hatar henne ändå för att hon mördade Sirius och Dobby. 24 sep, 2011 20:19 |
|
Borttagen
|
Nej jag tycker inte om henne!Men Helena Bonham Carter är en grym skådis!!!
24 sep, 2011 20:51 |
|
grodan-boll
Elev |
Gillar verkligen inte Bellatrix. Mena, tänk bara på allt hon har gjort! Men däremot gillar jag verkligen Helena och hur hon spelar rollen, alltså helt awesome. Fast det är ju helt olika saker ^^
SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 24 sep, 2011 21:40 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen