Det värsta/bästa
Forum > Off Topic > Det värsta/bästa
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Värsta: Jag har för första gången fått insikten att jag egentligen inte har en susning om vad jag verkligen VILL göra i framtiden. typ. ^^ Det finns många planer, möjligheter och drömmar... frågan är vilken väg jag tar och skulle vilja ta allra mest.
Bästa: Kunskaperna i japanska är få men jag snappar upp några ord varje dag och försöker arbeta på att upprepa de flesta orden dagligen för att hålla igång det. Det känns bra! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 25 sep, 2011 23:01 |
|
Ida S
Lärare |
Bästa: Hela Göteborgresan ( :
Värsta: Läxorna nu. "we live together, and harry does all the cooking." 25 sep, 2011 23:03 |
|
Borttagen
|
Bäst: Mitt humör
Sämst: Än så länge, min ömmande mage .. Kan mycket väl ändras efter som att dagen just börjat men.. 26 sep, 2011 07:25 |
|
Borttagen
|
Värsta: matten
Bästa: träning. and him hihi 26 sep, 2011 21:31 |
|
Enchanted
Elev |
Värsta: Mitt hell of a berg med läxor
Bästa: Komplimangerna jag fått i komplimang tråden ♥ 26 sep, 2011 21:33 |
|
Latmask
Elev |
Sämsta: Jag har inte... pluggat. hej stress.
26 sep, 2011 21:33 |
|
IamAK
Elev |
bästa: "idol" och "svenska hollywood fruar" ♥
värsta: att det gick lite åt helvete när vi tränade på "the new girl in town" inför gymnasiemässan imorgon. 26 sep, 2011 21:34 |
|
luckyBella
Elev |
Värsta: Att pappa försökte hjälpa mig med matten nu när jag är trött, vilket har fått mitt humör att gå i taket.
Bästa: Att jag kände mig riktigt nöjd, glad och slut efter zumba passet som jag hade idag
26 sep, 2011 21:35 |
|
expelliarmus
Elev |
26 sep, 2011 21:40 |
|
Knizzlare
Elev |
Bäst: ...eh, venne, eller, dom roliga tillfällena dårå, kanske, typ.
Sämst: Dagen var fett jobbig och stressig ![]()
26 sep, 2011 21:41 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen