Barnpoäng
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
IvveKingh
Elev |
Jag får inte spela CoD...
19 sep, 2011 21:29 |
|
Ida S
Lärare |
Jag står framför spegeln och gör danskoreografier tillsammans med mina småsyskon inspirerade av Natt på museét 2.
"we live together, and harry does all the cooking." 19 sep, 2011 21:36 |
|
Margaret
Elev |
Bröderna Lejonhjärta, Ronja Rövardotter, Madicken, Trassel, Skönheten & Odjuret, Narnia ♥
EDIT: Glömde Mysteriet på Greveholm ![]()
19 sep, 2011 21:42
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-19 kl. 21:57
|
|
Borttagen
|
Jag vill se en disney film så badley just nu!
19 sep, 2011 21:46 |
|
Borttagen
|
Jag är sur på mina föräldrar som prioriterar mig efter en hund. Jag borde få barnpoäng för det!
19 sep, 2011 21:48 |
|
Borttagen
|
Jag läser fortfarande gamla barnböcker... Maria Gripe, Astrid Lindgren... ♥
19 sep, 2011 21:49 |
|
Borttagen
|
Lyssnade just på mössens julafton...
19 sep, 2011 21:51 |
|
Borttagen
|
Jag är lika uppmärksamhetskrävande som ett litet barn. Säger pappa "Jag älskar dig" till sin tjej så sätter jag mig och tjurar tills hans säger det till mig och kramar mig. XD
19 sep, 2011 22:00 |
|
adliitam
Elev |
Jag känner att jag borde få många barnpoäng för att jag ibland tar fram mina barbie dockor från förrådet och sitter och byter kläder på dom!! Jag menar dom kan ju liksom inte ha samma kläder i flera månader?
![]() ![]()
19 sep, 2011 22:07 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag har sett på japanskt drama, degat vid nätet... och inte packat ännu. eeh.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 19 sep, 2011 22:08 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen